اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

تسریع در افتتاح بیمارستان جدید سمنان خواسته مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی سمنان خواسته مردم و یک ضرورت است.

تسریع در افتتاح بیمارستان جدید سمنان خواسته مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از وضعیت موجود بیمارستان 220 تختخوابی "کوثر" سمنان، با اشاره به تأخیر رخ داده در افتتاح این بیمارستان،‌ آن را خواسته مردم و یک ضرورت برای شهرستان سمنان دانست.

علی‏رضا خسروی در این بازدید که معاون عمرانی استاندار سمنان،‌ فرماندار سمنان، ‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و تعدادی از معاونان وی حضور داشتند،‌ افتتاح هرچه سریع‏تر این بیمارستان را همراه با رعایت تمام استانداردهای بین‏‌المللی خواستار شد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با همکاری همه مسئولان، باید مشکلات موجود رفع و این بیمارستان برای افتتاح آماده شود.

پرهام جان‏فشان‏‌عراقی،‌ معاون امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این بازدید، نبود نظارت مناسب را از عوامل تأخیر در افتتاح این بیمارستان عنوان کرد و گفت: پیمانکار این پروژه باید پاسخگو باشد.

در این بازدید مقرر شد تا در جلسه‏‌ای با حضور پیمانکار، مشاور و کارفرمای این پروژه و همچنین مسئولان ذی‏ربط، مشکلات موجود بررسی و برای رفع آن به طور ویژه پیگیری شود.

مشکلات بیمارستان 220 تختخوابی کوثر سمنان همچنین در نامه‏‌ای به وزیر راه و شهرسازی اعلام شده تا در جهت رفع آن سرعت بیشتری داده شود.

بیمارستان 220 تختخوابی کوثر سمنان از پروژه‏‌های سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان بوده که تاکنون به بهره‏‌برداری نرسیده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول