اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

بیمارستان‌های خوزستان برای مقابله با گرد و غبار مجهز نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که اثرات گرد و خاک روز به روز تشدید می‌شود، هنوز بیمارستان‌های خوزستان برای مقابله با بیماری‌های ناشی از گرد و غبار مجهز نیست.

بیمارستان‌های خوزستان برای مقابله با گرد و غبار مجهز نیست

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مشکل گرد و غبار در شرایط کنونی با اقدامات انجام شده حل نمی‌شود و دولتمردان باید اقدامات دیگری را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: مشکل گرد و غبار در استان خوزستان روز به روز در حال بحرانی‌تر شدن است و باید در این باره چاره‌اندیشی کرد.

منتخب مردم اهواز در مجلس نهم ادامه داد: اقدامات دولت برای رفع مشکل گرد و غبار تنها رایزنی و اقدامات دیپلماتیک است و مشکل گرد و غبار را عملا حل نمی‌کند.

موسوی با اشاره به اینکه دولت اعتقاد دارد که منشاء اصلی گرد و غبار در کشور‌های همسایه است، تأکید کرد: 30 درصد از منشاء گرد و غبار داخلی و 70 درصد خارجی است اما در کشور برای رفع همان 30 درصد هم اقدامی نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: گرد و غبار باعث بروز بیماری‌های خطرناکی در مردم خوزستان می‌شود و با ارائه گزارش و آمار در این زمینه تنها زمان از دست می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از امروز باید برای رفع مشکل گرد و غبار تلاش کرد، افزود: رفع مشکل گرد و غبار نیازمند تیم اجرایی قوی است که به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند و با اقدامات سطحی و مقطعی در این باره هیچ کاری نمی‌توان کرد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول