اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس بندرلنگه خبر داد

کشف 24 هزار کیلو برنج قاچاق در غرب هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان بندرلنگه گفت: پلیس طی ساعات گذشته موفق به کشف مقادیری اقلام قاچاق از جمله 24 تن برنج قاچاق در این شهرستان شده است.

کشف 24 هزار کیلو برنج قاچاق در غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، سرهنگ علی دامن‌افشان دوشنبه شب در نشست تشریح عملیات‌های مهم هفته جاری در شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه این شهرستان از شهرستان‌های بزرگ استان به شمار می‌رود، اظهار داشت: وجود بندر تجاری و جمعیت قابل توجه، بندرلنگه را از وجوه مختلف متمایز کرده است.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان با تمام وجود در راه تامین هر چه بیشتر امنیت این شهرستان تلاش می‌کند، افزود: یکی از مباحث مورد تمرکز در این شهرستان مقابله با قاچاق سوخت و قاچاقچیان این‌گونه فرآورده‌هاست.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 16 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان طی ساعات گذشته خبر داد و افزود: ماموران مربوطه از جمله ماموران کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان و پلیس‌های تخصصی در پی انجام ماموریت‌های مستمر موفق به کشف این مقدار سوخت قاچاق شده‌اند.

این فرمانده انتظامی یادآور شد: این میزان سوخت از چهار خودروی دارای تانکر ذخیره به دست‌ آمده و در این راستا دو نفر نیز دستگیر شده‌اند.

دامن‌افشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری شهروندان لنگه‌ای افزود: بی‌گمان مردم به عنوان عاملی تعیین کننده در ماموریت‌های پلیس به حساب می‌آیند که باید گفت مردم این شهرستان در این راستا دارای سابقه‌ای ستودنی هستند.

وی هم‌چنین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پلیس در روزهای گذشته در شهرستان بندرلنگه نیز کشفیاتی داشته است، افزود: ماموران در یکی از مسیرهای شهرستان، موفق شدند از دو خودرو 475 ثوب البسه و پوشاک و 600 بسته 40 کیلویی برنج قاچاق کشف کنند.

بندرلنگه یکی از شهرستان‌های مهم استان هرمزگان به شمار می‌رود.

مرکز این شهرستان از دیرباز به عنوان یکی از بنادر مهم جنوب کشور محسوب می‌شده است.

در حال حاضر نیز مجتمع تجاری بندری شهر بندرلنگه این شهر را به عنوان دومین شهر بندری هرمزگان پس از بندرعباس مطرح کرده است، از همین‌رو مباحثی همانند مقابله با قاچاق کالا و سوخت در این شهرستان و راه‌های منتهی و درونی، برای دستگاه‌های امنیتی و انتظامی از جایگاه قابل توجهی برخوردار است.

شهر بندرلنگه در فاصله 192 کیلومتری بندرعباس قرار گرفته است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول