اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

دولت را برای اجرای مصوبات سفرهای استانی و مهر ماندگار حمایت کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی وحدت را موجب افزایش سرعت در خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: در این مدت همه باید دولت خدمتگزار را یاری کنیم تا مصوبات سفرهای استانی و پروژه‌های مهر ماندگار اجرا و نهایی شود.

دولت را برای اجرای مصوبات سفرهای استانی و مهر ماندگار حمایت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امیرعباس سلطانی بعدازظهر امروز در بازدید از روستاهای منطقه گندمان در نشست با بخشداران این منطقه، اظهار داشت: پیگیری طرح‌های عمرانی حوزه انتخابیه بروجن یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات در دستور کار است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود: تکمیل پروژه عمرانی جاده بروجن ـ لردگان که با کمبود بودجه مواجه شده، از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان و برنامه‌های در دست اقدام است که با وزیر راه و شهرسازی این مسئله مطرح و پیگیری شد که امیدواریم این پروژه به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سلطانی، آسفالته کردن جاده‌های مواصلاتی منطقه گندمان را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و گفت: در مجموع منطقه گندمان 20 روستا قرار دارد که به زودی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی آن آسفالت می‎شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی هدف از این بازدید را ارتباط مستقیم با مردم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و ادامه داد: ارتباط مستقیم با مردم و بررسی مشکلات حوزه انتخابیه از نزدیک می‌تواند سهم بسزایی در پیشبرد برنامه‌ها داشته باشد.

وی تصریح کرد: با همکاری و همدلی مردم و تعامل با آن‌ها می‌توان مشکلات و مطالبه مردم را به خوبی شناسایی و درک کرد و در راستای رفع آن‌ها اقدامات موثری انجام داد.

سلطانی ادامه داد: پیگیری مشکلات و بررسی مطالبات مردم مستلزم همکاری و تعامل مسئولان در قوا و بخش‌های مختلف و همچنین نیازمند یک نگرش سیستمی است.

وی با اشاره به شعار سال 91 با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: وقتی مقام معظم رهبری این شعار را مطرح کرده‌اند یعنی شعاری بالاتر از این نبود و تحقق این شعار و افزایش تولید مشکلات اشتغال و اقتصاد کشور را برطرف می‌کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی وحدت را موجب افزایش سرعت در خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: در این مدت همه باید دولت خدمتگزار را یاری کنیم تا مصوبات سفرهای استانی و پروژه‌های مهر ماندگار اجرا و نهایی شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول