اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان بسیج هنرمندان فارس صورت گرفت

نماهنگ «فراق» تولید شد

خبرگزاری فارس: نماهنگ «فراق» با خوانندگی پویا منتظر و شعر حسینی واحد و آهنگسازی ناصر فروزی با تدوین حسین پاشاپور در انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس تولید شد.

نماهنگ «فراق» تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان استان فارس، مسئول انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس اظهار داشت: در راستای تولید نماهنگ‌ها و فیلم‌های مستند ارزشی و مناسبتی و کمبود تصاویر با کیفیت، انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس گروهی را به منظور تصویربرداری از مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) به استان قم اعزام کرد.

حسین پاشاپور ادامه داد: این گروه در اوایل تیر ماه جاری به استان قم اعزام شدند و از این مکان‌ها تصویربرداری کردند.

وی گفت: در راستای انجام این ماموریت با مسئولان بسیج هنرمندان استان قم هماهنگی و با همکاری و همراهی نماینده سازمان بسیج هنرمندان این استان تصویربرداری از این مکان‌ها انجام و از این رهاورد نماهنگ «فراق» در انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس تولید شد.

پاشاپور بیان کرد: انجمن فیلم‌سازمان بسیج هنرمندان فارس در سال جاری در نظر دارد به تولید آثار ارزشمندی بپردازد که بتوان از این آثار استفاده‌های عام‌المنفعه کرد و همچنین از تمام علاقمندان برای همکاری در این زمینه‌ها دعوت می‌کنیم.

علاقمندان برای تهیه نماهنگ «فراق» می‌توانند به صورت حضوری به سازمان بسیج هنرمندان فارس مراجعه و یا با تلفن 2240683 - 0711 تماس گیرند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول