اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال امید کشور

ارم کیش قم دومین شکست متوالی را برابر راه ساری پذیرفت

خبرگزاری فارس: تیم‌ فوتسال امید ارم کیش قم در مسابقات لیگ دسته اول رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه‌ای دور از انتظار مقابل راه ساری صدرنشین گروه سوم این رقابت‌ها، تن به شکست داد.

ارم کیش قم دومین شکست متوالی را برابر راه ساری پذیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری شد و طی آن تیم فوتسال امید ارم کیش قم در دیداری حساس مقابل راه ساری با دست خالی به کار خود پایان داد.

در این دیدار که به میزبانی رشت از گروه سوم مرحله مقدماتی پنجمین دوره رقابت های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور برگزار شد، تیم فوتسال امید ارم کیش قم با وجود نمایشی قوی و فراتر از انتظار نسبت به بازی قبل برابر تیم صدرنشین و مدعی عنوان قهرمانی این دوره، در نهایت با اختلاف دو گل یعنی با حساب سه بر یک مغلوب شد.

ارم کیش قم در این دیدار با شناختی بسیار خوب از تیم راه ساری، در حضور هواداران رشتی بازی بسیار خوبی ارائه کرد و در نهایت با سه اشتباه نتیجه را به حریف مدعی خود واگذار کرد تا دومین باخت متوالی را در بازی‌های دور برگشت گروه سوم لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور پذیرا شود.

در این مسابقه ابتدا تیم راه ساری با یک گل، از تیم فوتسال امید ارم کیش قم پیش افتاد که البته در هنگام به ثمر رسیدن این گل، توپ با کمی خوش‌شانسی تیم راه ساری در درون دروازه امید ارم کیش قرار گرفت اما ارم کیش قم گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار هم با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم تیم راه ساری به گل رسید و دو بار پیاپی دروازه تیم فوتسال امید ارم کیش قم را باز کرد تا این دیدار زیبا و مهیج در نهایت با برتری سه بر یک به سود تیم فوتسال امید راه ساری همراه شده و این تیم با توجه به سایر نتایج به صعود از گروه سوم مرحله مقدماتی پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر شود.

در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عناوین اول و دوم برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها، بین تیم‌های راه ساری و شهرداری رشت و همچنین تیم فرش آراء مشهد است، تیم فوتسال امید ارم کیش قم در سومین مسابقه خود برابر تیم صنایع گیتی پسند اصفهان به میدان خواهد رفت.

ارم کیش قم در سه دیدار باقی مانده خود در گروه سوم مرحله مقدماتی پنجمین دوره فوتسال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌های کشور به ترتیب با صنایع گیتی پسند اصفهان، فرش آراء مشهد و مقاومت کرمان دیدار می‌کند تا تکلیف صعود کننده‌ها از این گروه مشخص شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول