اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد

حمایت از فعال‌سازی سمن‌های جدید در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای این اداره‌کل در سال جدید فعال‌سازی سمن‌های موجود و حمایت از تشکیل سمن‌های جدید است.

حمایت از فعال‌سازی سمن‌های جدید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود آرامی یک‌شنبه شب در آیین تجلیل از جوانان برتر هرمزگان با اشاره به نام‌گذاری روز جوان اظهار داشت: از سال 85 روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان روز جوان نام‌گذاری شده که تاکنون هفت دوره جشنواره ستارگان جوان در کشور برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه در استان هرمزگان نیز از سال 85 تاکنون شش دوره جشنواره برگزار شده، افزود: به غیر از جشنواره هفتم جوان برتر در هرمزگان، تاکنون 800 جوان برای کسب عنوان جوان برتر کاندید و تعیین شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: از این تعداد 360 نفر در رشته‌های مختلف به عنوان جوان برتر معرفی و تقدیر شده‌اند.

آرامی یادآور شد: هفتمین دوره جشنواره جوان هرمزگان نیز براساس 15 شاخص در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و سایر حوزه‌ها با تقدیر از 23 نفر اجرایی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان برنامه‌های مهمی را برای آینده در نظر دارد، افزود: فعال‌سازی سمن‌ها در استان با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان با دستگاه‌های اجرایی و کشف استعدادهای مدیریتی برای آینده کشور از جمله برنامه‌های تربیت‌بدنی است.

آرامی در همین راستا خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هرمزگان 170 سمن شکل و به ثبت رسیده است.

به گفته این مسئول تعدادی از سمن‌های ثبت شده در استان غیر فعال هستند که اداره‌کل ورزش و جوانان استان تصمیم دارد علاوه بر فعال‌سازی سمن‌های غیر فعال، سمن‌های جدیدی را نیز در حوزه‌های مربوطه و مورد نیاز به ثبت برساند.

در این مراسم که استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان و تعدادی از جوانان و نخبگان هرمزگانی حضور داشتند از شهید سرباز جابر شعبانی (از پدر وی) به عنوان جوان برتر و 23 جوان دیگر تقدیر به عمل آمد.

بنت‌الهدی زارع، رضا پودات، امیر شهابی (به عنوان فعال اجتماعی)، محمد افتخاری، سیدابراهیم دولتخواه، مهدی درخشان، حمیدرضا عابدی‌اصل، محمدمعین زارع، محمد پیشدار (به عنوان مبتکر و مخترع)، مریم بازیار (به عنوان جوان پژوهنده)، امین غنی‌زاده (به عنوان سرباز برتر)، هدیه کاظمی (به عنوان ورزشکار قایقران)، حمید زارعی (به عنوان امدادگر)، مرتضی نیک‌نهاد (به عنوان فیلم‌ساز داستانی)، محسن حیدری (به عنوان گرافیست)، داوود مرزی‌زاده (به عنوان تصویربردار) و ابراهیم علوی‌هنگامی (به عنوان فعال حوزه موسیقی) از دیگر جوانانی بودند که به عنوان "برتر" معرفی شدند.

خلیل درخورد و امیرحسین طالبی نیز به عنوان جوانان برتر در حوزه رسانه‌ای هرمزگان معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول