اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات لوله‌های GRP خاورمیانه صورت گرفت

صادرات 2 میلیون دلار لوله به خارج از کشور

خبرگزاری فارس: تاکنون 2 میلیون دلار لوله GPR توسط بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات این نوع از لوله در خاورمیانه به خارج از کشور صادر شده است.

صادرات 2 میلیون دلار لوله به خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین استاندار فارس در بازدید از بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات لوله‌های GRP که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، مدیرکل امور اقتصادی استانداری فارس و سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس صورت گرفت، از بخش‌های مختلف این مجتمع تولید لوله بازدید و با مدیران و کارشناسان آن گفت‌وگو کرد.

در این بازدید استاندار فارس از بخش‌های آزمایشگاه شیمیایی، بخش آزمایش‌های استقامت، حرارت، فشردگی و خوردگی این کارخانه بازدید به عمل آورد.

صادق‌عابدین همچنین با حضور در خطوط تولید این مجتمع تولیدی که سازنده بهترین انواع لوله GRP در سطح کشور است، از فرآیند تولید انواع لوله‌ها و مخازن در این مجتمع بازدید کرد.

در این مجتمع تولیدی که دارای بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات لوله‌های GRP خاورمیانه محسوب می‌شود، هشت خط تولید فعال است و محصولات آن بیش از 88 درصد از نیاز کشور به لوله‌های GRP را برطرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت فراسان در این بازدید با تقدیر از حمایت استاندار فارس از بخش صنعت گفت: این شرکت هم‌اکنون در تمام فازهای منطقه انرژی پارس در عسلویه حضور دارد و عملکرد آن موجب رضایت وزارت نفت شده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار نفر به صورت مستقیم در مجموعه کارخانجات مرتبط با فراسان مشغول به کار هستند، افزود: این شرکت توانسته است 2 میلیون دلار صادرات لوله و 8.5 میلیون دلار صادرات فناوری به خارج از کشور داشته باشد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول