اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

حکومت‌های شیطانی با تحریف واقعیت به هدف می‌رسند

خبرگزاری فاس: امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه معاویه تلاش کرد که با تحریف واقعیت به مقصد خود برسد، گفت: حکومت‌های شیطانی امروز نیز با این حربه برای ثبات حکومت‌های خود تلاش می‌کنند.

حکومت‌های شیطانی با تحریف واقعیت به هدف می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: دسیسه‌هایی که در این راستا انجام می‌شود، در راستای همین تفکر است و به همین علت وقتی حضرت موسی بن جعفر به زندان می‌افتد از سوی مردمی که در معرض این تحریف واقعیت و انحراف‌ها قرار گرفته‌اند، عکس‌العملی مشاهده نمی‌کنیم.

وی افزود: وقتی معاویه نتوانست امام حسین (ع) را با دادن حق‌ سکوت برای بیعت گرفتن و یا حداقل ساکت ماندن در این مسئله مجاب کند، در دیدار حضوری با ایشان رمز موفقیت در حکومت‌داری را سیاس بودن،حقه‌بازی و دنیاداری ذکر کرد و به این دلائل استناد کرد که شما نمی‌توانید حکومت‌داری کنید و به مقام معنوی شما نمی‌خورد و یزید چون دارای این صفات است، می‌تواند جانشین شایسته‌ای بعد از مرگ وی برای اداره امور سیاسی جامعه باشد.

حسینی ادامه داد: امام حسین (ع) در این دیدار فرمود که اگر حکومت‌داری در خاندان شما چنین است، این مسئله درست است اما حکومت‌داری اسلامی عمل به سیره پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) است و ظلم ستیزی، عدالت‌محوری، باطل گریزی و انصاف پروری مبنای آن است و به همین دلیل من شایسته‌تر از فرزند تو برای حکومت‌داری هستم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نیز بر تمام اصول و مبانی غلط،انحرافی و تحریف‌ها در تمام ابعاد حکومتی و سیاسی خط بطلان کشید و تلاش کرد که سیاست علوی در حاکمیت اسلامی را در مقابل تفکر اموی و عباسی قرار دهد و آن را محقق کند و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

حسینی با اشاره به واژه "اسلام آمریکایی" اظهار داشت: اسلام در نزد سردمداران آمریکا جایی ندارد و معنای این عبارت، اسلامی است که منافع آنها را تأمین کند و شاخصه‌های آن ظلم‌پذیری، خموش بودن و خمودگی است.

وی ادامه داد: اسلام آمریکایی، اسلام بدون جامعه و بازار و تأمین کننده منافع شیاطین بزرگ و میدان دادن به قدرت‌های اهریمنی است که بحثی انحرافی است.

حسینی یادآور شد: امروز قلب پیامبر اسلام (ص) از وجود تفکر اسلامی حاکم بر جهان که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته، شاد است و وظیفه شما به عنوان پاسداران این نظام، تلاش حداکثری برای جلوگیری از بروز انحرافات در تمام زمینه‌هاست.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول