اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس محقق می‌شود

استقرار سامانه جامع مدیریت انرژی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از استقرار سامانه جامع مدیریت انرژی در پارس جنوبی خبر داد.

استقرار سامانه جامع مدیریت انرژی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی احمدزاده عصر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی به تحقیق و پژوهش اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و حمایت از پژوهشگران در این منطقه مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد انجام پژوهش‌های مهم و کاربردی در این منطقه بوده‌ایم و در سال جاری این مهم تقویت می‌شود.

سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تشکیل کمیته فنی تخصصی و پژوهشی منطقه ویژه پارس خبر داد و خاطر نشان کرد: این کمیته با حضور رؤسا و مدیران شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

احمدزاده تصریح کرد: اولویت اصلی ما از تشکیل کمیته یاد شده پاسخگویی به نیاز صنعت نفت، با استفاده از تلفیق مراکز دانش‌بنیان و تجارب متخصصان حوزه‌های صنعتی است.

وی همچنین به حمایت این سازمان از ناشرین و مؤلفین حوزه فنی تخصصی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: استقرار سامانه جامع مدیریت انرژی، سیستم جامع مدیریت پسماند، شناسایی چالش‌ها و ضعف‌های فرآیندی به منظور استفاده از دانش بومی در پاسخگویی به نیاز صنعت نفت نیز از دیگر اهداف مدیریت پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس است.

این مسئول یادآور شد: آینده پژوهی فعالیت‌های پیش روی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه پارس و شناسایی علاقه‌مندان و فعالان حوزه پژوهش و فناوری و استفاده از توانمندی آنان در طرح‌های پژوهشی نیز از جمله اهداف این سازمان است.

احمدزاده افزود: تاسیس و راه‌اندازی دفاتر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مراکز کارآفرینی، پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌های اولویت‌دار کشور، به منظور ارتباط مؤثرتر صنعت نفت با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی نیز توسط این مدیریت برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: حمایت از پژوهشگران در دستور کار این مدیریت در سازمان منطقه ویژه پارس قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول