اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهره‌برداری فازهای 4 و 5 پارس جنوبی خبر داد

تعمیرات اساسی پارس جنوبی بدون نیاز به خارجی‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس بهره‌برداری فازهای 4 و 5 پارس جنوبی از انجام تعمیرات اساسی پارس جنوبی بدون نیاز به خارجی‌ها خبر داد.

تعمیرات اساسی پارس جنوبی بدون نیاز به خارجی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه پیمان قصور عصر امروز در بازدید مسئولان از تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم اظهار داشت: با وجود تحریم‌های بین‌المللی شاهد رشد و توسعه روزافزون در صنعت نفت و گاز هستیم و در پارس جنوبی به موفقیت و خوداتکایی بسیار خوبی رسیده‌ایم.

رئیس بهره‌برداری فازهای 4 و 5 با اشاره به اهمیت تعمیرات اساسی افزود: همانند سال‌های گذشته گروه برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی بر اساس حجم کار بازرسی و تعمیراتی، مدت زمان تعمیرات اساسی را 35 روز برآورد کردند که این عملیات تا چهارم تیر ماه ادامه دارد.

قصور گفت: به محض پایان تعمیرات اساسی، مجدداً پس از مدت کوتاهی جلسات آمادگی تعمیرات اساسی سال آینده شروع می‌شود و در واقع ما همیشه یا به صورت فکری و یا فیزیکی در تعمیرات هستیم ولی همیشه با هدف کاهش هزینه‌ها، کاهش زمان تعمیرات و انجام فعالیت‌ها در شرایط ایمن به آینده نگاه می‌کنیم و بر آن هستیم تا از تجربیات تلخ و خوب گذشته نهایت بهره‌برداری را ببریم.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم با بیان اینکه برای هر تعمیرات اساسی تدارکات و برنامه‌ریزی‌های مفصلی صورت می‌گیرد اذعان کرد: با تجربیات تلخ و شیرین همکاران از سال‌های گذشته، تعمیرات بهتری خواهیم داشت به همین دلیل نفرات جسارت انجام کارهایی را پیدا می‌کنند که شاید به ندرت و یا برای نخستین بار تجربه می‌شود.

قصور از انجام تعمیرات اساسی بدون حضور خارجی‌ها خبر داد و تصریح کرد: تعمیرات اساسی را بدون نیاز به خارجی‌ها و صرفاً با توان خالص ایرانی شروع و پایان را خودمان تعیین می‌کنیم.

وی افزود: یکی از بارزترین تفاوت‌های تعمیرات اساسی سال 1391 نسبت به سال گذشته کاهش خوردگی در تجهیزات و موفقیت در انتخاب پوشش مناسب در DSO Separator واحد 113 است.

این مسئول گفت: با وجود فعالیت فیزیکی و فکری طاقت‌فرسا در بازه زمانی کوتاه از اینکه پالایشگاه در روزهای سرد فرصت ادامه حیات پیدا می‌کند و موجب آرامش و دلگرمی خانواده‌های هموطنان می‌شود بسیار خوشحالیم و زحمات و رنج کارهای فشرده را به جان می‌خریم.

قصور یادآور شد: کارکنان رسمی و پیمانکار و تیم پشتیبانی در کار گروهی تعمیرات اساسی سال 91 ما را یاری کردند و با وجود فعالیت‌های فشرده خم به ابرو نیاوردند که لازم است از همه این عزیزان تجلیل شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول