اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

حضور 50 میهمان خارجی در اجلاس پیر‌غلامان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل از شرکت 50 میهمان خارجی در اجلاس پیر‌غلامان اردبیل خبر داد.

حضور 50 میهمان خارجی در اجلاس پیر‌غلامان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عادل علیپور صبح امروز در جلسه هماهنگی اجلاس پیر‌غلامان حسینی در اردبیل اظهار داشت: با نشست‌هایی که با مسئولان کشوری و دبیر همایش داشتیم در مورد هزینه و محل برگزاری بحث و بررسی‌های لازم انجام شد به طوری که قرار است در این برنامه 550 میهمان داخلی، 200 میهمان استان‌های مختلف و 50 میهمان خارجی نیز حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه اقامت، پذیرایی و تمام هزینه‌های دیگر میهمانان و شرکت‌کنندگان بر‌آورد اولیه شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل بیان داشت: انتظار داریم دستگاه‌های مختلف در این زمینه اولویت‌بندی خود را انجام دهند تا با کمترین هزینه و بهترین ارائه خدمات این اجلاس آبرومند برگزار شود.

در این جلسه معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در سخنانی ابراز داشت: بعد از برگزاری نشست خبری و اطلاع‌رسانی مسئولان کشوری این اجلاس و استاندار اردبیل در تهران، ما در برنامه‌های رادیویی متعدد ارتباط تلفنی با دبیر این اجلاس و استاندار اردبیل برقرار کردیم تا اهالی استان بیشتر در جریان کم و کیف این برنامه قرار گیرند.

علی نریمانی ادامه داد: مستند پیر‌غلامان حسینی به صورت ملی و استانی در حال تهیه است که ما بر اساس فراخوانی که انجام دادیم از گرافیست‌های مختلف دعوت کردیم تا در طراحی لگو و نشان این اجلاس با برجستگی‌های مذهبی و معنوی اردبیل همت کرده و فعالیت کنند.

وی افزود: در این لگو سعی شده نمود و نشانه‌هایی از عزاداری اردبیل نظیر طشت‌گذاری،‌ حضور دستجات و هیئت‌های عزاداری در محلات و خیابان‌ها، نشان پنج پر و نمادی از شیخ صفی‌الدین اردبیلی به کارگیری شود.

معاون صدای، صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: این طراحی‌ها انجام شده و قرار است به زودی با تصویب نهایی چاپ و در اختیار کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات قرار گیرد.

نریمانی همچنین از صدور احکام برای اعضای کمیته‌های مختلف خبر داد و بیان داشت: در این زمینه با رایزنی‌ها و بررسی‌هایی که انجام می‌شود مصمم هستیم با توجه به تجربه سال‌های گذشته در استان‌های مختلف محل مناسب برای برگزاری مراسم، اسکان و پذیرایی و برنامه‌های جنبی نیز تدارک ببینیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو روز از این اجلاس اختصاص به برنامه آموزشی و کارگاهی برای مداحان،‌ شعرا و پیر‌غلامان دارد بهترین مکان سالن‌های همایش و آمفی ‌تئاتر‌ها است که تدبیر لازم در این زمینه در حال انجام است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول