اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه امسال:

779 مجروح گلستانی از مرگ رهایی یافتند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده پلیس ‎راه استان گلستان گفت: در مدت سه ماهه سال جاری تعداد 779 مجروح گلستانی از آغوش مرگ رهایی یافتند.

779 مجروح گلستانی از مرگ رهایی یافتند

علی قزلسفلو عصر صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: از تعداد 779 مجروح گلستانی 427 نفر موتورسوار بودند.

وی به خانواده‎ها تاکید کرد تا فرزندان‎شان را نسبت به استفاده صحیح از موتورسیکلت رهنمون کنند خاطر نشان کرد: اگر جوانان رعایت مسائل ایمنی را جدی نگیرند شاهد خطرات جدی که هیچگاه قابل جبران نیستند خواهیم بود.

جانشین فرمانده پلیس ‎راه گلستان اذعان کرد: اگر استفاده از کلاه ایمنی، داشتن گواهینامه راهنمایی و رانندگی همچنین توجه به قانون در بین جوانان فرهنگ‎سازی و مورد توجه قرار بگیرد دیگر شاهد آمار تکان دهنده تصادفات و تلفات جانی نخواهیم بود.

قزلسفلو با بیان اینکه گاهی در اذهان عمومی این سوال پیش می‎آید که چرا پلیس موتورسواران بدون گواهینامه را توقیف و از سطح شهر جمع‎آوری می‎کند یادآور شد: در کاهش تصادفات تنها نقش پلیس نمی‎تواند اثرگذاری داشته باشد بلکه خانواده‎ها و رسانه‎ها نیز باید موضوع را جدی گرفته و در این زمینه تلاش کنند.

وی تعداد مجروحان را در سال گذشته 2 هزار و 620 نفر اعلام کرد و یادآور شد: یک‌هزار و 495 نفر مجروحان استان دارای موتورسیکلت بودند.

جانشین فرمانده پلیس ‎راه گلستان خاطر نشان کرد: از کارهای قابل تحسین که با همکاری پلیس ‎راه فرماندهی انتظامی استان گلستان و برنامه سفر بخیر ناجا در گلستان برنامه‎ریزی شده بود اینکه از خانواده‎های متوفی و مصدومان تصویربرداری و مستندسازی صورت گرفت و به طور مکرر از صدا و سیمای استانی پخش شد که این امر زنگ خطر را به خانواده‎ها هشدار داد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول