اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماسال:

راننده فراری ماسال دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی پراید که پس از تصادف با عابر پیاده فرار کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

راننده فراری ماسال دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال رحیم مهدی‌زاده عصر امروز در جریان دستگیری راننده مذکور اظهار داشت: این دستگیری در راستای گزارش‌های مردمی مبنی بر یک فقره تصادف صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف و زخمی شدن عابر پیاده، گروه‌های عملیاتی پلیس بلافاصله برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی ماسال ادامه داد: گروه‌های عملیاتی پلیس پس از حضور در صحنه و هماهنگی لازم برای اعزام عابر پیاده به بیمارستان، متوجه می‌شوند که راننده خودرو پراید یشمی با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شده است.

به گفته وی گروه‌های عملیاتی پلیس پس از استعلام پلاک خودرو متوجه می‌شوند این خودرو سرقتی بوده و چندی پیش در یکی از شهرستان‌های همجوار به سرقت رفته است.

مهدی‌زاده اظهار داشت: پلیس پس از 24 ساعت تحقیق نامحسوس پلیسی سارق این خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضایی وی را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد بیان داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرای ماسال اعزام و با قرار مناسب به دادسرای محل وقوع سرقت انتقال داده شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول