اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خبر داد

افزایش تخت ‌آی‌سی‌یو در بیمارستان امام (ره) مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی ساری از افزایش تعداد تخت‌های بخش آی‌سی‌یو و آنکولوژی بیمارستان امام خمینی ساری خبر داد.

افزایش تخت ‌آی‌سی‌یو در بیمارستان امام (ره) مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عالیه زمانی در حاشیه انجام عمل جراحی مغز و اعصاب با استفاده از دستگاه نوی گیشن در بیمارستان امام خمینی ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمل جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امام(ره) ساری دارای سابقه طولانی بود ولی بخش جراحی مغز و اعصاب مازندران به‌روز نبود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار جراح مغز و اعصاب به طور تمام وقت در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند و با حضور سید ابراهیم کتابچی تعداد جراحان مغز و اعصاب این بیمارستان به پنج نفر می‌رسد و برنامه‌هایی را نیز برای جذب متخصص در این بخش داریم.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری از ایجاد اتاق عمل جدید مغز و اعصاب در این بیمارستان آموزشی در ساری خبر داد و بیان داشت: با نصب دستگاه‌های جدید مغز و اعصاب بسیاری از نیازهای جراحی اعصاب استان در این مرکز تامین می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در مجموع سه اتاق عمل جدید در بیمارستان امام(ره) ساری ساخته می‌شود که بر اساس برنامه این سه اتاق عمل تا شش ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.

زمانی در ادامه از افزایش تعداد تخت‌های بخش آنکولوژی بیمارستان امام خمینی ساری خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر 22 تخت در بخش آنکولوژی در این بیمارستان وجود دارد که بر اساس برنامه تا پایان سال جاری به 40 تخت افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به مراجعه بسیار زیاد به بیمارستان آموزشی امام خمینی گفت: متقاضیان زیادی در بخش بستری آی‌سی‌یو داریم و در نظر داریم هشت تخت آی‌سی‌یو دیگر به مجموعه بیمارستان امام(ره) ساری اضافه شود.

رئیس بیمارستان امام(ره) ساری در ادامه با اعلام اینکه در زمینه تامین تجهیزات و پزشک هیچگونه شکایتی نداریم، یادآور شد: با توجه به مراجعه زیاد مردم به این بیمارستان برای بستری شدن بیماران در برخی بخش‌های بیمارستان شکایت‌هایی را داریم.

این مسئول با بیان اینکه آمار رضایت‌مندی مردم از بیمارستان امام افزایش یافت، خاطرنشان کرد: نظافت و رسیدگی در بخش‌های مهم‌ترین دغدغه در بیمارستان امام خمینی ساری بود که در حال حاضر اینگونه شکایت‌ها کمتر دریافت می‌شود.

 

زمانی در پایان با اشاره به ارتقای خدمات پزشکی در بیمارستان امام خمینی ساری اذعان داشت: در حال حاضر میزان رضایت شخصی برای ترخیص از اورژانس بسیار کاهش یافت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول