اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق هیئت قایقرانی استان اصفهان:

گلایه‌ای از کنار گذاشته شدن ندارم/ حداقل تلفنی خبر می‌دادند

خبرگزاری فارس: رئیس سابق هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: برکناری رئیس هیئت از اختیارات مدیرکل ورزش و جوانان است، اما بهتر بود حداقل به صورت تلفنی هم که شده این مسئله را به من اطلاع می‌دادند.

گلایه‌ای از کنار گذاشته شدن ندارم/ حداقل تلفنی خبر می‌دادند

سیدسلمان قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته با دبیر فدراسیون قایقرانی صحبت کردم، اما وی هیچ اشاره‌ای به برکناری من نداشت.

وی با بیان اینکه ظهر دیروز از برکناریش خبردار شده است، تاکید کرد: از چند روز قبل که در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت سرپرست فدراسیون قایقرانی شرکت داشته و سرپرست فدراسیون را از نزدیک دیدم، تاکنون صحبت دیگری با وی نداشته‌ام.

رئیس سابق هیئت قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه دلیل برکناری خود را نمی‌داند، تصریح کرد: اگر اداره‌کل ورزش و جوانان برای این تغییر دلیل خاصی داشت، با من تماس گرفته و در این مورد اطلاع‌رسانی می‌کردند، به همین دلیلی نمی‌بینم که با مدیرکل تماس داشته و دلیل این امر را جویا شوم.

وی با اشاره به اینکه حکم سرپرستی محمدعلی طرفه نیم‌روزه صادر شده است، بیان داشت: شاید پیش از این توافقاتی صورت گرفته که به این سرعت حکم سرپرست جدید صادر شد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تغییر در کادر هیئت از اختیارات مدیرکل ورزش و جوانان بود، اظهار داشت: رئیس فدراسیون را نیز به یک‌باره برکنار کردند و از این بابت گلایه‌ای ندارم اما شایسته بود به صورت تلفنی از زحماتی که در هیئت کشیده بودیم و البته وظیفه ما بود، تقدیر می‌کردند.

وی در ادامه به فعالیت‌های شاخص این هیئت در سال 90 اشاره کرد و افزود: مدال‌آوری ورزشکاران اصفهانی در مسابقات آب‌های آزاد و کانوپولو و کسب سهمیه المپیک توسط طالبیان از جمله افتخاراتی بود که ورزشکاران اصفهانی در سال گذشته کسب کردند.

رئیس سابق هیئت قایقرانی ادامه داد: هم‌چنین در سال گذشته کمیته رفتینگ فدراسیون در اصفهان راه‌اندازی شده و نخستین اعزام برون مرزی فدراسیون نیز در این رشته صورت گرفت.

وی با اشاره به دیداری که جمعی از ورزشکاران با وی داشته‌اند، اظهار کرد: در این دیدار از مربیان و ورزشکاران درخواست کردم هم‌چون سابق به فعالیت‌های خود در این رشته ادامه بدهند و تغییر صورت گرفته خللی در این موضوع به وجود نیاورد.

به گزارش فارس، پس از کنار گذاشتن سلمان قاضی‌عسگر از ریاست هیئت قایقرانی استان اصفهان، محمدعلی طرفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تایید فدراسیون قایقرانی به عنوان سرپرست هیئت منصوب شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول