اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

ملت ایران سال‌ها است با تحریم‌ها مقابله می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس گفت: ملت ایران سال‌ها است که با تحریم‌های غیر قانونی غرب مقابله کرده و این رفتار خصمانه خللی در عزم و اراده آنها ایجاد نکرده است.

ملت ایران سال‌ها است با تحریم‌ها مقابله می‌کنند

علی جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: کشورهای غربی طی سه دهه اخیر تلاش بسیاری برای ایجاد مانع در راه رشد و توسعه ایران اسلامی انجام داده و همواره توطئه‌ای جدید علیه ما به راه می‌اندازند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جوانان این پرسش را مطرح می‌کند که دلیل دشمنی و عداوت غرب با جمهوری اسلامی چیست و چرا آنها نمی‌خواهند ما به دانش روز دست یابیم.

غرب از ترویج تفکر انقلابی هراس دارد

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان قدس با اشاره به رفتار خصمانه غربی‌ها با جمهوری اسلامی ایران گفت: دلیل اصلی کینه و دشمنی اروپا و آمریکا در فرهنگ ملی و دینی ما نهفته است.

جهانبخشی ادامه داد: استعمارگران غربی می‌دانند که ملت ایران با اتکا به این فرهنگ غنی بیش از سه دهه است که در برابر زورگویی و یکه‌تازی آنها ایستادگی کرده‌ و موفق نیز بوده‌اند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نمی‌خواهند این فرهنگ به دیگر کشورها منتقل و ملت‌های آزادی‌خواه با الگوبرداری از انقلاب اسلامی در برابر زیاده‌خواهی غرب مقاومت کنند.

فرماندار شهرستان قدس بیان داشت: با وجود توطئه‌های بسیار طی سه دهه اخیر، امروز انقلاب ملت ما به رهبری ولی امر مسلمین به جهان صادر شده و قیام مردم کشورهای منطقه علیه حکومت‌های دست‌نشانده با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ما محقق شد.

جهانبخشی تاکید کرد: بنابراین طبیعی است که غربی‌ها مردم ما را عامل اصلی ناکامی خود دانسته و به طور مداوم علیه ایران اسلامی توطئه کنند.

تحریم‌های نفتی به ضرر غرب خواهد بود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم‌های جدید علیه صنعت نفت ایران برای کشورهای تحریم‌ کننده تاثیر مثبتی خواهد داشت؟ گفت: مردم ما سال‌ها است که به این تحریم‌های مغرضانه و خصمانه عادت کرده و سه دهه است که با این رفتار مقابله می‌کنیم.

جهانبخشی در پایان تاکید کرد: بنابراین این تحریم‌ها نیز به مانند گذشته خللی در عزم و اراده مردم، مسئولان و رهبری ایران پدید نیاورده و بیشتر به ضرر کشورهای تحریم کننده تمام خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول