اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان یزد:

مصوبات وزارت علوم در یزد پیشرفت 25 درصدی داشته است

خبرگزاری فارس: مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان یزد از پیشرفت 25 درصدی مصوبات وزارت علوم در سفر سوم به استان یزد خبر داد.

مصوبات وزارت علوم در یزد پیشرفت 25 درصدی داشته است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی اعتباری در نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد و مدیران حوزه آموزش استان با خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش در سفر اول سه مصوبه داشت که دو مورد در حال اقدام، یک مورد به طور 100 درصد اجرایی شده و در مجموع پروژه‌های سفر اول در حوزه آموزش و پرورش پیشرفت 70 درصدی داشته است.

وی از جمله این پروژه‌ها به احداث 55 مدرسه خیری در استان یزد اشاره کرد.

اعتباری همچنین با اشاره به مصوبات سفر دوم در این حوزه اظهار داشت: در سفر دوم نیز آموزش و پرورش 15 مصوبه داشت که دو مورد آن به طور کامل اجرا شده، هفت مورد در حال اقدام است، شش مورد در حال پیگیری است و در مجموع مصوبات این دور از سفرها در حوزه آموزش و پرورش از پیشرفت 46 درصدی برخوردار است.

وی مهم‌ترین این پروژه‌ها را خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی، تجهیز و بهسازی هنرستان‌ها، 41 پروژه خیری، 28 پروژه ورزشی و ... اعلام کرد.

اعتباری یادآور شد: سفر سوم نیز 19  مصوبه برای آموزش و پرورش داشت که سه مورد آن در حال اقدام است و 16 مورد در دست پیگیری و در مجموع شاهد پیشرفت 11 درصدی در این بخش بوده‌ایم.

وی از پروژه‌های مهم این سفر را نیز احداث 50 سالن ورزشی، احداث 250 نمازخانه و کتابخانه، 50 استخر آموزشی شنا، احداث 12 زمین چمن مصنوعی، استانداردسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی هزار کلاس درس عنوان کرد.

اعتباری همچنین با اشاره به مصوبات سفرهای هیئت دولت در حوزه وزارت علوم یادآور شد: در سفر اول هشت مصوبه داشتیم که پنج مصوبه به طور کامل اجرایی شده و سه مصوبه نیز در حال اتمام است و در مجموع پروژه‌های این سفر از پیشرفت 83 درصدی برخوردار است.مهم‌ترین مصوبات این سفر، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، احداث سازمان و کتابخانه مرکزی و ... بوده است.

اعتباری مصوبات سفر دوم در این حوزه را نیز شامل 9 مصوبه اعلام کرد و افزود: چهار مصوبه 100 درصد اجرایی شده و پنج مصوبه نیز در دست پیگیری است که از مهم‌ترین مصوبات این سفر می‌توان به سالن آمفی‌تئاتر، خوابگاه مجردان میبد، سالن ورزشی و ... اشاره کرد.

وی مصوبات سفر سوم را نیز 15 مورد اعلام کرد که مجموع این مصوبات 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و یکی از آنها 100 درصد اجرایی شده، 9 مورد در حال اقدام است و پنج مورد دیگر نیز در حال پیگیری است.

اعتباری از جمله پروژه‌های این بخش را ساختمان دانشکده معماری، منابع طبیعی و ... برشمرد.

وی همچنین با اشاره به مصوبات سفرهای هیئت دولت در دانشگاه پیام‌نور اظهار داشت: در سفر دوم 3.5 میلیارد تومان اعتبار برای این دانشگاه در نظر گرفته شده بود که 100 درصد آن پرداخت شده است.

اعتباری خاطرنشان کرد: 500 میلیون تومان نیز از وزارت نفت و 500 میلیون تومان نیز از استانداری یزد به دانشگاه پیام‌نور اختصاص یافته است.در سفر سوم نیز 2.5 میلیارد تومان برای دانشگاه پیام‌نور در نظر گرفته شد که 25 درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

این نشست به همت روابط عمومی استانداری یزد و با حضور مدیران دانشگاه پیام‌نور، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای استان یزد، رئیس دانشگاه یزد، رئیس دانشگاه آزاد یزد، رئیس جهاد دانشگاهی استان یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد و جمعی از خبرنگاران استان به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول