اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان

300 نفر از دختران بازمانده از تحصیل تویسرکان آموزش مهارت می‌بینند

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: با حمایت کمیته امداد همدان 300 نفر از دختران بازمانده از تحصیل زیر پوشش این نهاد در تویسرکان، از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

300 نفر از دختران بازمانده از تحصیل تویسرکان آموزش مهارت می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، قاسم یارمحمدی عصر امروز در مراسم افتتاح برنامه‌های تابستانی کمیته امداد امام (ره) شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه شعار امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده است، اظهار داشت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این نهاد در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سرفصل‌های مسئولیت‌پذیری، دین‌باوری، کارآفرینی برای جامعه سالم، دینی و ولایتی تدوین شده است.

وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری در بین جوانان راهکاری مهم در کاهش ناهنجاری‌ها و شکوفا شدن خلاقیت نسل پویای جامعه است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) همدان بیان داشت: استفاده درست از فرصت جوانی در یادگیری مهارت‌ها و تحصیل علم در حوزه‌های مختلف علاوه بر توانمند شدن فرد در عرصه اجتماع و خانواده، ضریب رشد و سلامت جسمی، روحی و روانی جامعه را نیز ارتقا خواهد داد.

وی همت و تلاش را راهی برای رسیدن به اهداف متعالی خواند و ابراز داشت: یادگیری کار و مهارت در کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی کمیته امداد امام (ره) زمینه‌ساز حضور دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش در سطوح مختلف در رده‌های مسئولیتی خواهد بود که اجرایی شدن این مهم نیازمند نگاه جدی و استفاده کاربردی و درست از ظرفیت‌های فراهم شده توسط این قشر از خانواده کمیته امداد امام (ره) است.

یارمحمدی با تأکید بر اینکه جو‌انان تویسرکان با استعدادهای خوب همیشه در بخش‌های متفاوت خوش درخشیده‌اند، تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان تویسرکان در سال‌های اخیر با ایجاد بسترهای لازم و متناسب با نیاز محرومان زیر پوشش در عرصه‌های گوناگون به ویژه در بحث اشتغالزایی در سطح استان جایگاه خوبی را کسب کرده است.

وی با تأکید بر اینکه آگاه بودن به علم روز یکی از ضروریات زندگی صنعتی در دنیای کنونی است، افزود: در سال جاری تمام دانش‌آموزان زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) با آموزش کارشناسان مجرب این حوزه، به علم نوین سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رایانه و ارتباطات الکترونیکی مجهز می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت کمیته امداد امام (ره) استان 300 نفر از دختران بازمانده از تحصیل زیر پوشش این نهاد در شهرستان تویسرکان، از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای فصل تعطیلات بهره‌مند خواهند شد. 

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول