اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان:

مخالف انتصاب‌های شتاب‌زده احمدی‌نژاد هستم

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در پاسخ به سئوال دانشجویان مبنی بر انتصاب مرتضوی گفت: مخالف انتصاب‌های شتاب‌زده احمدی‌نژاد هستم.

مخالف انتصاب‌های شتاب‌زده احمدی‌نژاد هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه گیلان که به همت بسیج دانشجویی در سالن دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاهیان باید همواره درباره موضوعاتی مانند انتخابات فعال باشند،  اظهار کرد: از دانشگاه می‌خواهم با دعوت از کاندیداهای مجلس چگونگی مواضع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر مسایل آنها را شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کند.

وی، با بیان اینکه دانشگاه می‌تواند موجب معرفت و شناخت بسیاری از افکار و اندیشه‌ها شود، اذعان کرد: دانشگاه وظایف خود را در این راستا درست انجام نمی‌دهد به ویژه دانشگاه گیلان که مادر دیگر دانشگاه‌هاست و باید به این مسئله بیشتر توجه کند و الگوی دیگر دانشگاه‌ها مانند دانشگاه آزاد و پیام نور باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دانشگاه گیلان به خوبی به وظایف خود عمل کند، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا ویژگی آرام شما مناسب و لایق برای حضور دوباره‌ در مجلس برای احقاق حقوق مردم است یا خیر، افزود: کار در مجلس ویژگی‌های خاص خود را دارد و اینگونه نیست که نماینده‌ای به طور دایم در صحن حضور یابد و با صدای بلند سخنرانی کند و نمایندگان آگاه و نخبگان با دقت بیشتر اطراف را زیر نظر دارند و در مواقع ضروری طبق تخصص خود ورود می‌کنند.

وی ادامه داد: بنده از جمله نمایندگانی هستم که تاکنون امضای خود را زیر بیشتر استیضاح‌ها و سئوالات از وزیران و رئیس جمهور نشانده‌ام و حتی در استیضاح وزیر اقتصاد برای اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی نیز امضای بنده گواهی بر این مدعاست.

کوچکی‌نژاد در پاسخ به سئوال دانشجویی مبنی بر اینکه آیا احساس نمی‌کنید تبلیغات شما و دیگر نمایندگان از حد متعارف خارج شده و چگونه منابع مالی این تبلیغات بسیار گسترده فراهم آمده است، اذعان کرد: طبق قانون هر نماینده مجاز به تبلیغات با هر ابعادی در شش ستاد است که تنها یکی از ستادها را خودم هزینه کرده‌ام و بقیه نیز با تمام تبلیغاتشان اهدایی دوستان است.

وی افزود: با توجه به سابقه‌ام در آموزش و پرورش گیلان، دوستان فرهنگی بسیار زیادی دارم که در رشت ساکن هستند و با شناختی که از بنده دارند برای ورودم به مجلس تلاش می‌کنند هر چند که آنها را از صرف هزینه‌های نامتعارف منع کرده‌ام اما این عزیزان از اموال شخصی خود هزینه می‌کنند.

دانشجوی دیگری در باره صحت خبر خرید آرای دوره گذشته این نماینده و هوادارانش در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه گیلان پرسید و کاندیدای مجلس نهم پاسخ داد: کسانی که این تهمت را به من نسبت داده‌اند در باره سوابق جنگی‌ام بی‌اطلاع هستند زیرا بنده که در مجلس علیه سیستم اقتصادی احمدی‌نژاد سخنرانی می‌کنم چگونه ممکن است چنین کاری کنم و از طرف دیگر افرادی شبانه با توزیع شب‌نامه توطئه‌آمیز علیه بنده مبنی بر دست داشتنم در اختلاس 3 هزار میلیاردی قصد خدشه‌دار کردن وجهه مرا داشتند و اکنون نیز با طرح چنین شایعاتی مرا در بحث خرید آرا متهم می‌کنند و نظام باید با این پدیده زشت که گاهی گروهی و یا شخصی بروز می‌کند، مقابله کند.

وی با بیان اینکه بنده هرگونه خرید آرا را حرام می‌دانم و شدیدا با عوامل آن مخالفم، اظهار داشت: این حرکات ناجوانمردانه است و افرادی که توانایی رقابت جوانمردانه را ندارند دست به چنین توطئه‌ها و اتهامات می‌زنند.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: تاکنون وحشتناک‌ترین تهمت‌ها را متحمل شده‌ام اما مردم باید بدانند که بنده در طول نمایندگی‌ام با کسی رفاقت نمی‌کنم تا بتوانم انتظارات مردم را برآورده کنم.

دانشجوی دیگری موافقت یا مخالفت این نماینده در‌باره انتصاب مرتضوی توسط احمدی‌نژاد در یکی از پست‌های دولتی سئوال کرد و وی گفت: بنده مخالف این انتصاب هستم زیرا احمدی‌نژاد با این انتصاب سازمان تامین اجتماعی را فلج می‌کند و اگر صلاحیت فردی از نظر حقوقی مورد تایید نیست باید استیضاح شود و ما در‌باره انتصاب افراد در دستگاه‌های دولتی باید حساس باشیم و به سوابق آنها توجه کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، اذعان کرد: یکی از اشکالات احمدی‌نژاد انتصاب‌های شتاب‌زده اوست.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول