اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم ایلام:

رسانه‌ها در انتصاب گرایش‌های سیاسی به افراد انصاف داشته باشند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان‌های ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی گفت: رسانه‌ها در انتصاب گرایش‌های سیاسی به افراد انصاف داشته باشند.

رسانه‌ها در انتصاب گرایش‌های سیاسی به افراد انصاف داشته باشند

علی‌اکبر متین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با اعلام مجدد وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خود را معتقد و ملتزم به اصل اصیل ولایت فقیه می‌دانم.

وی ادامه داد: این اصل را منشاء عروج و تکامل انسان‌ها، تجلی فیض الهی در هدایت بشر و بنیان مرصوص و عمود خیمه نظام اسلامی و تنها راه نجات انسان‌های عصر حاضر از ضلالت و گمراهی می‌دانم.

منتخب مردم شهرستان‌های ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی گفت: بر عهد و پیمانی که پدر شهیدم با خون خود با نظام و انقلاب و ولایت بست، استوار بوده و ادامه دهنده راه او خواهم بود.

متین تصریح کرد: با عنایت مردم حوزه انتخابیه ایلام و انتخاب اینجانب به عنوان منتخب خودشان با تمام توان در راستای خدمت به مردم محروم ایلام تلاش خواهم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی عنوان کرد: در نخستین فرصت با مردم ایلام دیدار خواهم کرد و دایر مشاوران اینجانب به وسعت تمام مردم ایلام خواهد بود.

علی‌اکبر متین یکی از نامزدهای مورد توجه مردم حوزه انتخابیه ایلام بوده و با کسب 62 هزار و 832 رای به مجلس نهم راه یافت.

پیش از برگزاری انتخابات مجلس نهم در استان ایلام علی اکبر متین از سوی حزب موتلفه اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری، جامعه اسلامی مهندسان و جامعه اسلامی کارمندان به عنوان نامزد این احزاب اصولگرا در استان معرفی شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول