اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه نخست مرحله مقدماتی؛

پست بانک قم در مسابقات کبدی به مصاف حریفان می‌رود

خبرگزاری فارس: مردان کبدی قمی از شنبه در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

پست بانک قم در مسابقات کبدی به مصاف حریفان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون کبدی کشورمان، 10 تیم در مسابقات امسال لیگ برتر کبدی سالنی باشگاه‌های کشور حضور دارند که در دو گروه مقدماتی رقابت خود را از روز شنبه بیست و سوم مهر ماه آغاز می‌کنند.
این در حالی است که فدراسیون کبدی، هیئت کبدی استان اصفهان را به عنوان میزبانی دیدارهای مرحله رفت مقدماتی لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور انتخاب کرده است و این مسابقات به مدت دو روز در سالن شهدای 17 شهریور اصفهان برگزار می‌شود.
رقابت‌های کبدی سالنی به کبدی هفت نفره یا کبدی استاندارد معروف است و در این مسابقات 10 تیم حضور دارند که از هر گروه سه تیم راهی مرحله دوم خواهند شد تا مسابقات خود را در آن مرحله به صورت رفت و برگشت ادامه دهند.
اما بر اساس گروه‌بندی صورت گرفته در گروه نخست از مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم کبدی مردان پست بانک نماینده هیئت کبدی استان قم در این رقابت‌ها با تیم‌های ایثار گرگان، هیئت کبدی کرمانشاه، دهیاران تالش و تختی تهران هم‌گروه است.
این در حالی است که با قرعه‌کشی انجام شده، تیم‌های کبدی مردان راه و ترابری اصفهان، هیئت کبدی سیستان و بلوچستان، نقده آذربایجان غربی، هیئت کبدی خرمشهر و هیئت کبدی لرستان نیز در گروه دوم مقدماتی برای صعود به مرحله بعد پیکار می‌کنند.
حریفان تیم کبدی پست بانک قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شدند که مردان کبدی قم بعد از صعود موفقیت‌آمیز تیم کبدی مردان قم به مسابقات سوپر لیگ این رشته‌، از مدت‌ها قبل در تمرینات و اردوهای آماده‌سازی مختلف برای حضوری موفق در لیگ برتر آماده شده‌اند.
در واقع هیئت کبدی استان قم با سرمایه‌‌گذاری خوبی که بر روی این رشته انجام داد تا جواز صعود به لیگ برتر توسط کبدی‌کاران قمی به دست بیاید، امسال مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت کبدی استان قم است و تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت و توان نیروهای بومی و همچنین به‌کارگیری ورزشکاران مستعد، تیمی قوی برای مصاف با حریفان مهیا شود.
مسابقات تیم کبدی پست بانک قم در فصل جدید لیگ برتر کبدی هفت نفره باشگاه‌های کشور در حالی از روز شنبه بیست و سوم مهر ماه آغاز می‌شود که تیم کبدی مردان پست بانک قم در لیگ برتر ساحلی باشگاه‌های کشور امروز به کار خود پایان می‌دهد.
مردان کبدی کار تیم پست بانک قم در لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه گذشته در سواحل ساری به مصاف حریفان خود رفته اند تا در پایان دور برگشت این مسابقات جواز صعود به نیمه نهایی را به دست بیاورند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول