اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری مقابل رودهن و قائمشهر؛

پست بانک قم قهرمان لیگ برتر کبدی ساحلی کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم کبدی پست بانک قم موفق به کسب مقام قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور شد.

پست بانک قم قهرمان لیگ برتر کبدی ساحلی کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کبدی‌کاران تیم پست بانک قم در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور شاخص‌ترین تیم رقابت‌ها بودند و با عملکردی کم نظیر قهرمان این مسابقات شدند.
مردان کبدی کار تیم پست بانک قم بعد از اینکه با کسب برتری مقابل رقبای خود نیمی از راه قهرمانی در پیکارهای لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور را پیمود، در دور برگشت نیز موفقیت آمیز عمل کرد و قاطعانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.
بعد از اینکه دور رفت از مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور به مدت دو روز به میزبانی تهران با قهرمانی تیم کبدی مردان پست بانک قم به پایان رسید، کبدی‌کاران تیم پست بانک قم دور برگشت را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتند.
کبدی‌کاران تیم پست بانک قم هر سه پیروزی دلچسبی را که در دیدارهای دور رفت مرحله نهایی مسابقات نخستین دوره لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه های کشور به دست آوردند، در دور برگشت نیز این پیروزی‌ها را تکرار کردند و به مقام قهرمانی دست یافتند.
تیم کبدی پست بانک قم در نخستین مسابقه خود در بازی های دور برگشت مرحله نهایی مقابل تیم کبدی رودهن قرار گرفت و در پایانی جدالی کاملا برتر و درخشان توانست حریف را با نتیجه 46 بر 36 شکست داده و روند کسب نتایج خوب خود را ادامه دهد.
کسب برتری در جدال با تیم کبدی ساحلی رودهن تهران سبب شد تا تیم پست بانک قم با روحیه‌ای بسیار خوب در دومین مسابقه خود مقابل تیم کبدی هیئت قائمشهر قرار بگیرند که در نهایت این مسابقه نیز با برتری قاطع 56 بر 33 تیم پست بانک قم به پایان رسید.
با دو نتیجه برتری مقابل تیم‌های کبدی رودهن و هیئت قائمشهر، عملا قهرمانی تیم کبدی پست بانک قم در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی کشور قطعی شد اما کبدی‌کاران تیم پست بانک قم در سومین مسابقه خود با حساب 47 بر 26 تیم تختی تهران را بردند تا قهرمانی درخشانی داشته باشند.
بعد از کسب نتایج بسیار خوب در مسابقات مرحله گروهی که در تهران و ساری برگزار شد، تیم کبدی مردان پست بانک قم در دور رفت مرحله نهایی و در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی این پیکارها نیز تیم کبدی ساحلی رودهن تهران را با حساب 47 بر 32 شکست دهند.
به دست آوردن این پیروزی در جدال با تیم کبدی ساحلی رود‌هن انگیزه بازیکنان تیم کبدی ساحلی پست بانک قم را برای دومین مسابقه بیشتر کرد و آنها در دیداری حساس‌تر از مسابقه با رودهن، این بار مقابل تیم هیئت کبدی قائمشهر 50 بر 34 با شکستی سنگین مواجه کرده و دومین بازی خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.
سومین مسابقه تیم کبدی پست بانک قم در دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم کبدی تختی تهران میزبان رقابت‌های این مرحله برگزار شد که این مسابقه با برتری46 بر 24 تیم پست بانک قم به پایان رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول