اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس:

حرکت جهادی نسخه شفابخش کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: حرکت جهادی نسخه شفابخش کشورهای در حال توسعه است، چراکه آینده آن‌ها را در برابر توطئه‌های استکبار تضمین می‌کند.

حرکت جهادی نسخه شفابخش کشور است

مصطفی شایق امروز در حاشیه افتتاح طرح هجرت سه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: ایجاد روحیه خودباوری و حضور در کلاس‌ها و فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در قالب طرح هجرت تاثیر مثبتی در آینده علمی و کاری دانش‌آموزان بسیجی می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: استان فارس بیشترین نواحی آموزشی را در کشور دارد و سهم دانش‌آموزان و دانشجویان در اجرای طرح هجرت در سال گذشته کمتر از چهار درصد بوده است.

این مسئول تصریح کرد: برای اجرایی‌شدن طرح‌های فرهنگی باید تعامل بین آموزش و پرورش، دانشگاه و بسیج ایجاد شود تا شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه کار و سازندگی باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس ادامه داد: مشکل ایران اسلامی در شرایط کنونی با دنیای استکبار غنی‌سازی هسته‌ای نیست بلکه تخریب فکر، اندیشه و بصیرت دانش‌آموزان و دانشجویان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز نیز در حاشیه اجرای طرح هجرت سه به خبرنگار فارس گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب طرح هجرت آنان را از تنبلی دور کرده و روحیه نشاط و شادابی را در میان جوانان ایجاد می‌کند.

خداکرم مهدی‌خانی تصریح کرد: هدف مهم این طرح ایجاد روحیه خودباوری و اجرای بایدها و نبایدها در میان دانش‌آموزان بسیجی است و در این راستا اداره کل آموزش و پرورش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ثارالله برنامه‌های متنوعی در مورد مسائل فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی جوانان در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول