اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

تبدیل شبکه هوایی برق تبریز به شبکه زمینی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: اگر شورا و شهرداری تبریز در بودجه سالانه خود یک ردیف برای تبدیل شبکه هوایی برق به شبکه زمینی تخصیص دهند می‌توان با یک برنامه‌ریزی دقیق این کار را انجام داد.

تبدیل شبکه هوایی برق تبریز به شبکه زمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، علی‌اکبر برقی‌مقدم در بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به تصمیم اخیر استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص تأمین برق مشترک در بافت‌های فرسوده و تمام مسیرگشایی‌ها که توسط شهرداری انجام می‌شود، گفت: طبق صورت‌جلسه استاندار آذربایجان‌شرقی قرار شده است در بافت‌های فرسوده و نیز در تمام مسیرگشایی‌ها که توسط شهرداری انجام می‌شود برای احداث پست برق و یا تقویت برق منطقه زمین رایگان و مجوز حفاری لازم از طرف شهرداری در اختیار این شرکت قرار گیرد و شرکت نیز متعهد است که در احداث پست برق مورد نیاز مشارکت کند.

وی با اشاره به نیاز شدید برای جابه‌جایی 38 پست در شهر تبریز از شهرداری تبریز خواست که برای جابه‌جایی این پست‌ها همکاری لازم را به عمل آورد.

برقی با اشاره به انتظار شهروندان نسبت به تبدیل شبکه هوایی برق به شبکه زمینی گفت: شبکه هوایی برق تبریز به طول 500 کیلومتر است که برای تبدیل هر یک کیلومتر به شبکۀ زمینی 150 میلیون تومان هزینه نیاز است.

وی گفت: اگر شورا و شهرداری تبریز در بودجۀ سالانۀ خود یک ردیف برای تبدیل شبکه هوایی برق به شبکه زمینی تخصیص دهند می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق این کار را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در بازدید از فعالیت‌ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز در بافت‌های فرسوده و دیگر مناطق تبریز از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی این شرکت در مناطق مختلف تبریز قرار گرفت.

جواد ششگلانی با بیان اینکه معتقدیم هماهنگی بین بخشی برای پیشبرد امور شهر یکی از ضروریات است، گفت: خوشبختانه این تعامل و هماهنگی بین بخشی از جمله با شرکت برق برای تسریع در حل مشکلات شهروندان ایجاد شده است.

وی بازدید از پست‌ها و فعالیت‌های شرکت برق به ویژه در بافت‌های فرسوده را در همین راستا ارزیابی کرد و افزود: هماهنگی بین شهرداری و شرکت برق برای خدمات‌رسانی به شهروندان ضروری است و شورای شهر نیز آماده همکاری در این زمینه است.

انتهای پیام/ ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول