اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه شهدای ایلام:

تنها 30 درصد پروازها در اختیار مردم ایلام است

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: تنها 30 درصد از ظرفیت صندلی‌های پرواز فرودگاه شهدا در اختیار مردم ایلام است.

تنها 30 درصد پروازها در اختیار مردم ایلام است

مجتبی بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به حجم کارهای عمرانی صورت گرفته در استان ایلام و همچنین تردد زوار عتبات عالیات تنها 30 درصد ظرفیت‌های پرواز در اختیار مسافران ایلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: استان در حال توسعه ایلام در سال‌های اخیر به کارگاه بزرگی از ساخت و ساز مبدل شده که حداقل 20 درصد ظرفیت صندلی‌های پرواز ایلام ـ تهران و تهران ـ ایلام به مهندسان بخش نفت و گاز استان تعلق دارد و روزانه از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: از سویی دیگر نیز با عنایت به مرز بین‌المللی مهران و تردد زوار 50 درصد ظرفیت صندلی‌های پرواز نیز در اختیار زائران عتبات عالیات و مشهد مقدس قرار دارد.

بیاتی تصریح کرد: در مجموع تنها 30 درصد ظرفیت صندلی‌ پروازهای انجام شده در ایلام به خود مردم استان ایلام تعلق می‌گیرد که ظرفیت ناچیزی است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: ظرفیت صندلی‌ پروازهای فرودگاه ایلام هفته‌ای 3 هزار نفر است که سهم 30 درصدی آن به استان ایلام بسیار ناچیز و کم است.

وی ادامه داد: بر این اساس انتظار است مسئولان ارشد این حوزه با در اختیار قرار دادن تجهیزات مدرن‌تری که پشتوانه ملی نیز دارند در توسعه و افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام همکاری بیشتری داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: این فرودگاه آمادگی دارد در صورت در اختیار قرار دادن این امکانات تعداد پروازها را افزایش داده تا در عمل مردم استان ایلام از این مزیت بهره‌مند شوند.

بیاتی تصریح کرد: اکنون به نام مردم استان ایلام مهندسان پروژه‌های مختلف و زائران داخلی و خارجی عتبات عالیات و مشهد مقدس از مزیت‌های این فرودگاه استفاده می‌کنند و حق این است که سهم مردم استان ایلام نیز از این مزیت افزوده شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول