اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

فشار بر سوریه برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی در منطقه است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: فشار بر سوریه برای ضربه زدن به حزب‌الله و مقاومت اسلامی در منطقه و سرکوب مردم مظلوم فلسطین است.

فشار بر سوریه برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی در منطقه است

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: قضات با توکل بر خدا از فشارهای افراد ذی‌نفوذ و صاحبان ثروت نهراسند و وظایف خود را بر اساس موازین قانونی انجام دهند.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه همیشه پناهگاه مردم بوده است و مسئولیت سنگینی در راستای اجرای عدالت در جامعه و کاهش جرم و بزه و آسیب‌ها و تبعات اجتماعی ناشی از آن به عهده دارد.

فاتحی ادامه داد: قوه قضائیه و قضات بر اساس قانون عمل کنند تا مردم و ستمدیدگان جامعه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان امیدوار باقی بمانند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با قوای سه‌گانه همواره آنها را به همدلی و تعامل با یکدیگر توصیه می‌کنند و در دیدار امسال خود با قوه قضائیه ضمن ابراز رضایت از زحمات آنها قوای سه‌گانه را از واگرایی از همدیگر پرهیز دادند و از آنها خواستند برای ارتقا برنامه‌ای جامعه و کامل، دقیق و همه‌جانبه تدوین کنند.

وی با اشاره به وضعیت کشور سوریه در منطقه گفت: ایران اسلامی با موضع‌گیری منطقی خود، وظیفه کشورهای مسلمان در مقابل گستاخی سران کشورهای غربی و دنباله‌روهای آمریکا را مشخص کرده است.

فاتحی ادامه داد: ایران می‌گوید باید خواست مردم سوریه مورد توجه قرار گیرد و کشورهای بیگانه نباید برای مسلمانان سوریه تعیین تکلیف کرده و بدون دولت و مردم سوریه درباره آنها کنفرانس تشکیل داده و تصمیم‌گیری کنند.

وی بیان کرد: فشار بر سوریه برای ضربه زدن به حزب‌الله و مقاومت اسلامی در منطقه و سرکوب مردم مظلوم فلسطین است و سران کشورهای اسلامی باید بدانند که همراهی با استکبار و صهیونیسم به نفع آنها نیست و مردم به پا خاسته این کشورها روزی تکلیف آنها را روشن خواهند کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: در وضعیت کنونی که بحمدالله به یمن و برکت جمهوری اسلامی بیداری اسلامی در منطقه به وجود آمده و خیزش مردمی سرسپردگان و مهره‌های آنها را به زیر می‌کشد و مردم کشورهای غربی نیز در مقابل حکام خود شعار 99 درصدی می‌دهند و اقتصاد آنها رو به اضمحلال است برای حفظ موجودیت نامشروع خود همه شعارهای فریبنده دموکراسی و حقوق بشر را زیر پا گذاشته‌اند.

وی اظهار داشت: آنان به‌رغم حمایت مردم سوریه از نظام موجود، با نادیده‌ گرفتن قوانین و مقررات بین‌المللی در پی براندازی این نظام هستند و این اقدامات دیوانه‌وار جز رسوایی بیشتر برای آنها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول