اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر موتلفه خراسان شمالی:

حزب موتلفه در تمام شهرهای خراسان شمالی فعال است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: حزب موتلفه در تمام شهرهای این استان فعالیت دارد.

حزب موتلفه در تمام شهرهای خراسان شمالی فعال است
علی احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها، چارت‌های سازمانی و تشکیلات حزب موتلفه ایجاد شده است، اظهار داشت: نشست‌های منظم این حزب در تمام این شهرستان‌ها در طول سال تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عضو گیری در حزب موتلفه خراسان شمالی به دو صورت انجام می‌شود، توضیح داد: بر همین اساس در شکل نخست عضو گیری افراد متقاضی به دفا‌تر این حزب مراجعه و فرم پر کرده و مدارک لازم را ارائه می‌دهند که گزینش این افراد از سطوح شهرستان تا مرکز انجام شده و سپس کارت عضویت برای آنان صادر می‌شود.
احمدنیا با بیان اینکه در روش دوم عضوگیری به صورت طرفدار حزب موتلفه است، افزود: بر همین اساس این طرفداران پس از عضوگیری به عنوان طرفدار در فراخوان‌های عمومی و نشست‌های اعتقادی و دینی شرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه موتلفه اسلامی خراسان شمالی آماده عضو گیری است، گفت: تمام علاقمندان برای اطلاع از شرایط عضویت به دفا‌تر این حزب در سطح شهرستان‌ها مراجعه کنند تا شرایط عضویت آنان مهیا شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه موتلفه به عنوان یک پایگاه مهم برای نظام اسلامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: افراد عضو این حزب باید شرایط لازم به ویژه معتقد به نظام جمهوری اسلامی و التزام عملی به ولایت فقیه را داشته باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول