اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی فارس:

هیچ مدیری در فارس از موتلفه منصوب نشده است

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان فارس گفت: هیچ مدیری از حزب موتلفه اسلامی از زمان حضور استاندار جدید در فارس منصوب نشده است.

هیچ مدیری در فارس از موتلفه منصوب نشده است
غلامحسین چوبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: به نظر می‌رسد اکثر نمایندگان فعلی مردم فارس در مجلس شورای اسلامی قصد حضور مجدد در انتخابات آینده را دارند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان فارس با اشاره به حذف نام برخی از نمایندگان فعلی از لیست اصولگرایان ابراز داشت: با توجه به اینکه بعضی از نمایندگان به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود طی چهار سال گذشته عمل نکرده و قومیت‌گرایی و منافع شخصی را بر اصولگرایی ترجیح دادند، در لیست اصولگرایان فارس قرار نمی‌گیرند.
وی اضافه کرد: ارتباط با جریان انحرافی و تاکید بر منافع شخصی به جای منافع استانی و ملی توسط برخی از نمایندگان سبب شده است که اقبال عمومی از این افراد بازگشته و شانس دوباره‌ای برای حضور در مجلس نداشته باشند.
این فعال سیاسی با اشاره به تشکیل کمیته‌های استانی جبهه متحد اصولگرایان و بررسی شرایط کاندیداها گفت: تا کنون بیشتر گزینه‌ها برای لیست استان فارس چهره‌های استانی هستند اما احتمال حضور برخی چهره‌های ملی نیز در لیست جبهه متحد اصولگرایان وجود دارد.

* تاکید بر وحدت عامل اصلی حمایت از استاندار جدید

وی در ادامه با اشاره به تغییر مدیریت ارشد استان در ماه‌های اخیر گفت: تغییر مدیریت قبلی این استان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر بود چراکه با سیاسی شدن فضای این استان و تخریب اصولگرایان فرصت‌های توسعه و وحدت در فارس از بین رفته بود.
چوبینی بیان کرد: مدیریت قبلی از پیگیری توسعه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه فرهنگی که شعار دولت دهم بود باز ماند و در انتخاب مدیران نیز روابط‌سالاری را جایگزین شایسته‌سالاری کرد که در این شرایط، بزرگان و نمایندگان این استان به عمر نه چندان طولانی این مدیریت پایان دادند.
وی خاطرنشان کرد: با انتصاب استاندار جدید توسط هیئت دولت شاهد رویکرد وی به حفظ وحدت و آرامش هستیم که امید است با انتصاب صحیح مدیران و تغییر مدیران ناکارآمد این همدلی بیشتر شود.

* هیچ مدیری در فارس از موتلفه منصوب نشده است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حرکت حزب موتلفه در سطح کشور بر اساس آهنگ ولایت است، اظهار داشت: حزب موتلفه حمایت از ارکان نظام از جمله دولت را تا آنجا که در خط ولایت و رهبری باشد بر خود واجب می‌داند و در این راستا حمایت از نماینده دولت در این استان نیز جزو سیاست‌های این حزب است.
وی گفت: بر خلاف آنچه شایعه شده، از زمان انتصاب استاندار جدید هیچ مدیری در فارس از موتلفه منصوب نشده و حمایت حزب موتلفه از مدیریت ارشد استان در راستای وحدت و حفظ آرامش است.
چوبینی در پایان تصریح کرد: از استاندار جدید انتظار می‌رود که از چهره‌های خارج از استان و برخی نمایندگان در انتخاب مدیران تاثیر نپذیرد و رضای خدا و شایسته‌سالاری را در انتخاب مدیران مورد توجه قرار دهد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول