اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی فرستنده تلویزیونی دیجیتال در نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از راه‌اندازی و ایجاد فرستنده تلویزیونی دیجیتال در شهرستان نهبندان در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی فرستنده تلویزیونی دیجیتال در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد ثقفی در دیدار با فرماندار و امام جمعه نهبندان اظهار کرد: بررسی مشکلات، دریافت پیشنهادات و رفع موانع پیش‌روی مردم در حوزه صدا و سیمای نهبندان هدف اصلی سفر به این شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی‌های خوب و ارزشمند در صدا و سیمای استان نیازمند به یک سری بسته‌های پیشنهادی و ارائه مشکلات و ظرفیت‌های نهبندان و تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی هستیم، تصریح کرد: مجموعه پیشنهادات و مشکلات مردم را در برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت در سه حوزه صدا، سیما و خبر استان قرار می‌دهیم.

صدا و سیما باید ظرفیت‌های استان را شناسایی کند

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: طبیعی است که اگر این نهاد و مسئولان آن اشراف بر استعدادها، نیازمندی‌ها و مشکلات مردم استان نداشته باشند هرگز نمی‌توانند برنامه‌ریزی‌های درست و موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

ثقفی از فرماندار و دیگر مسئولان نهبندان خواست تا تمامی درخواست‌ها، ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان را به مرکز صدا و سیمای استان ارسال کنند تا در برنامه‌های این مرکز، شهرستان استراتژیک نهبندان بیش از پیش به مردم استان و کشور معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه و هدف از راه‌اندازی شبکه محلی خراسان جنوبی مربوط به تمامی مردم استان است، افزود: سعی داریم تمامی قابلیت‌ها، مشکلات و اخبار شهرها و روستاهای استان را اطلاع‌رسانی کنیم.

ایجاد بانک اطلاعاتی از خبرنگاران ضروری است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون در صدا و سیمای استان کارها و برنامه‌های خوبی اجرا شده اما باز هم باید تلاش شود تا این برنامه‌ها بیشتر از گذشته شود.

ثقفی ایجاد بانک اطلاعاتی از خبرنگاران، فعالان فرهنگی و مذهبی، نخبگان، افراد شاخص و چهره‌های برجسته نهبندان را ضروری عنوان کرد و گفت: صدا و سیمای خراسان جنوبی این آمادگی را دارد تا علاوه بر معرفی آنها نیز از آثار و تولیدات آنان حمایت، پخش و اطلاع‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه سال 2115 را سال مرگ آنالوگ نامگذاری و سال دیجیتال نامیده‌اند، اظهار کرد: به دلیل فراهم آوردن امکانات فرستنده‌های دیجیتال از خارج از کشور دارای مشکلاتی هستیم و این مشکلات کشور را به آن وا داشته که فرستنده‌های دیجیتال متوسط تولید کند و از آنها برای رضایت‌مندی عمومی در بحث صدا و سیما استفاده کند.

15 نقطه برای نصب فرستنده تلویزیونی دیجیتال شناسایی شدند

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: با تولید انبوه و خودکفایی این محصول که تولید داخلی است می‌توانیم فرستنده دیجیتال را در 15 نقطه شناسایی شده خراسان جنوبی نصب کنیم که با انجام این مهم بیش از 80 درصد مردم استان از مزایای فرستنده تلویزیونی دیجیتال برخوردار می‌شوند.

ثقفی از راه‌اندازی و ایجاد فرستنده تلویزیونی دیجیتال در شهرستان نهبندان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بعد از شهرستان‌های بیرجند و قاینات، نهبندان سومین شهرستان استان است که فرستنده تلویزیونی دیجیتال در آن راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول