اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

جامعه امروز باید مراقب گروه‌های انحرافی و منافقین باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: جامعه امروز باید مراقب گروه‌های انحرافی و منافقین باشد و با افزایش اعتقادات در جامعه و توجه به ارزش‌ها، جامعه را از سقوط نجات دهد.

جامعه امروز باید مراقب گروه‌های انحرافی و منافقین باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، آیت الله سید صابر جباری شب گذشته در سومین یادواره شهدای روستای ورپام نکا اظهار داشت: عدالت جزء جدایی‌ناپذیر این انقلاب و نظام است و شهدای بزرگ ما نیز برای برپایی همین اصل و باقی ماندن آن در جامعه قیام کردند.
وی عنوان کرد: ما هر چه داریم از دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در طول این دوران است که باید قدرشناس باشیم و در شناساندن آن به نسل امروز تلاش کنیم.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با تاکید بر الگوبرداری نسل امروز از فرهنگ شهادت گفت: فرهنگ شهید و شهادت همچنان در جامعه ما  زنده و بالنده است و هیچ گاه رخت بر نخواهد بست و باید فرهنگ شهادت نیز در جامعه به‌درستی تشریح و بیان شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: نام و یاد شهدا در طول تاریخ براى همه نسل‏ها نیروبخش و حیات‌آفرین است و نباید برخی از جریان‌ها و اختلافات مانع بروز و شکوفایی این عامل مهم پویایی در جامعه شود. 
جباری ادامه داد: دشمنان نظام 30 سال برای از بین بردن نظام و کمرنگ کردن آن تلاش کرند، اما جزء ناکامی چیزی عایدشان نشد و ما نیز باید در حفظ این انقلاب و انتقال به نسل‌های بعدی کوشش کنیم.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری تصریح کرد: جامعه امروز باید مراقب گروه‌های انحرافی و منافقین باشد و با افزایش اعتقادات در جامعه و توجه به ارزش‌ها، جامعه را از سقوط نجات دهد.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم اضافه کرد: آموزه‌های دین مبین اسلام همواره بر عزت امت مسلمان تاکید داشته و ما نیز باید با بهره‌مندی از این آیات با تلاش بیشتر در راستای اقتدار بیشتر نظام گام برداریم.
جباری متذکر شد: خوب مردن نیز هنرى است که در درجه اول، شهدا آن را به ارث مى‏برند.
این مسئول ادامه داد: دیروز زمان دفاع مرزی با دشمن بود  و باید در جنگ سخت با سلاح و تفنگ با دشمنی می‌جنگیدیم و امروز نیاز به دفاع مغزی است و باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم، با مغز و تفکر وارد شویم.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اذعان داشت: در جنگ نرم باید با افزایش بصیرت و هوشیاری مانع پیشروی دشمن شویم و بدانیم هر چه اعتقادات ما در این رابطه بیشتر باشد، کمتر آسیب می‌بینیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول