اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خمین؛

عامل تکثیر سی‌دی‌های غیر‌مجاز دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فردی که در خمین اقدام به تکثیر و توزیع سی‌دی‌های غیر‌اخلاقی می‌کرد، دستگیر شد.

عامل تکثیر سی‌دی‌های غیر‌مجاز دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، در پی وصول گزارشی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تکثیر و توزیع سی‌دی‌‌های مبتذل و مستهجن در سطح آن شهرستان می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.
با تحقیقات محسوس و به‌کارگیری منابع و مخبرین سرانجام متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی از منزل وی بازرسی که تعداد 7 هزار و 568 حلقه سی‌دی مبتذل و غیر‌اخلاقی، دو دستگاه رایانه مورد استفاده در این زمینه و بیش از 3 هزار تراکت انواع تصویر و فیلم‌های غیر‌مجاز کشف و ضبط شد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی با عنوان شانسی بزرگسالان در روزنامه‌ها اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد.
‌این متهم کلاهبردار از طریق نشر آگهی در تعدادی از روزنامه‌های سراسری با عنوان شانسی بزرگسالان و پخش بسته‌های جایزه‌دار و ارائه شماره تلفن و شماره حساب تقاضای واریز از 450 تا 102 میلیون ریال از مشتریان می‌کرد.
با بررسی شماره تلفن و شماره حساب متهم و انجام تحقیقات پلیسی نهایتاً وی شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد.
متهم در اعترافات خود اقرار کرد که مبالغ کلانی از سایر شهرستان‌ها به حساب وی واریز شده است، لذا با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص متهم به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول