اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

گیتی‌پسند دومین برد را دشت می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم گیتی‌پسند که مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را با برد آغاز کرد، در دومین دیدار خود برابر تیم نیز در اندیشه کسب پیروزی است.

گیتی‌پسند دومین برد را دشت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که از روز گذشته در کویت برگزار شد، تیم گیتی‌‌پسند که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده است، برابر نماینده ویتنام به برتری دست یافت.

شاگردان علی افضل در این بازی با نتیجه پر گل هشت بر صفر مقابل تیم تایسون‌نام ویتنام به پیروزی رسیدند تا صدرنشین گروه خود شوند.

در دیگر دیدار این گروه تیم یرموک کویت برابر تیم الریان قطر با نتیجه پنج بر سه مغلوب شد تا دو نماینده ایران و قطر رقابت سختی برای صدرنشینی داشته باشند.

تیم گیتی‌پسند که پس از بازپس گیری جام قهرمانی لیگ، انگیزه زیادی برای جبران مافات در لیگ دارد و برای قهرمانی در این مسابقات تمایل بسیاری پیدا کرده است.

نماینده ایران در دومین دیدار خود امشب به مصاف تیم الریان قطر می‌رود و برد برابر این تیم می‌تواند صعود گیتی‌پسند به دور دوم را به طور تقریبی قطعی کند.

همچنین در گروه دوم ناگویا اوشنز ژاپن، قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها با نتیجه 4 بر 3 برابر اردوس ازبکستان شکست خورد.

*افضل: تیم ویتانم فراتر از حد انتظار ظاهر شد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی تیمش برابر تایسون نام ویتنام گفت: واقعیت این است که انتظار چنین بازی از تیم ویتنامی نداشتم، این تیم به خوبی دوید و فراتر از انتظار ما بازی کرد.

علیرضا افضل در نشست خبری پس از بازی در مورد نمایش تیمش تصریح کرد: در این دیدار از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم و انگیزه بازیکنان نیز برای پیروزی در به ثبت رسیدن این نتیجه بی تأثیر نبود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره شکست تیم ناگویا اوشنز ژاپن تاکید کرد: فکر می‌کنم تیم ژاپنی حساب ویژه‌ای بر روی تیم ازبکی باز نکرده بود و غافلگیر شد.

وی در مورد بازی با تیم الریان نیز افزود: بازی الریان و یرموک کویت را تماشا کرده و بر اساس این بازی تاکتیم خودم را انتخاب کردم.

به گزارش فارس، سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا از روز گذشته در کویت آغاز شد و تا 16 تیرماه ادامه دارد.

در دوره اول این مسابقات تیم فولاد ماهان عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و در دومین دوره شهید منصوری قرچک نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول