اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی گتوند:

آموزش هنرهای تجسمی در میان جوانان گتوندی توسعه یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: هنرهای تجسمی در سطح این شهرستان باید نمود بیشتری داشته باشد.

آموزش هنرهای تجسمی در میان جوانان گتوندی توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، احمد عبداللهی صبح امروز در مراسم معرفی رئیس جدید انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان اظهار داشت: فعالیت در بخش هنرهای تجسمی باید رونق بیشتری داشته باشد و انتظار می‌رود این انجمن با معرفی رئیس جدید رشد بیشتری کند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گتوند توانمندی زیادی در زمینه فرهنگ و هنر دارد، گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسی در بخش هنرهای تجسمی گام‌های بلندی برداشته شود و نیازمند همکاری دستگاه‌های مربوط در این خصوص هستیم.

عبداللهی با اشاره به اینکه تابستان اوج فعالیت‌های هنری انجمن‌هاست، تاکید کرد: تابستان با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و رونق برنامه‌های پر کننده اوقات فراغت عده‌ای از جوانان به سمت کارهای هنری گرایش می‌یابند و لازم است این مخاطبان از نظر کیفیت برنامه‌ها و کلاس‌های در نظر گرفته شده در بخش هنرهای تجسمی غنی شوند و به طور کامل آموزش ببینند.

به گفته وی، جوانان شاخص و مستعدی از استان خوزستان تاکنون در دوره‌های مختلف جشنواره‌های هنرهای تجسمی شرکت کرده و در رویدادهای هنری جهانی حضوری موفق داشته‌اند.

عبداللهی با تشکر از فعالیت‌های «زهرا منصورزاده»، گفت: در دوران تصدی مدیر قبلی انجمن فعالیت‌های بسیار خوبی در این بخش انجام شد که امیدواریم که با آغاز فعالیت‌های «مژده حسنی» مسئول جدید انجمن، فعالیت‌ها در این بخش رونق بیشتری گرفته و تلاش در آموزش هنرجویان افزایش یابد.

شهرستان گتوند با داشتن جمعیتی بالغ بر 65 هزار نفر در شمال خوزستان واقع است. هنرهای تجسمی که به آن گاهی هنرهای بصری یا دیداری نیز گفته می‌شود، آن گروه از هنرهای مبتنی بر طرح است که مشخصاً حس بینایی را مخاطب قرار می‌دهند. هنرهایی چون نقاشی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، طراحی، عکاسی، گرافیک، طراحی صنعتی، معماری و طراحی داخلی و همچنین هنرهای مشتق از آنها از این دسته‌اند. استان خوزستان سالانه میزبان برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های هنرهای تجسمی متعددی از آثار هنرمندان این خطه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول