اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد

اعزام تیم تیراندازی قم به انتخابی تیم ملی دانشجویان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اعزام تیم تیراندازی قم به مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان کشورمان خبر داد.

اعزام تیم تیراندازی قم به انتخابی تیم ملی دانشجویان

محمدجواد متقیان‌نژاد در حاشیه آخرین تمرینات تیراندازان قمی در آستانه پیکارهای قهرمانی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار  فارس تصریح کرد: این تیم نفرات بسیار خوب و آماده‌ای دارد که می‌توانند مدعی عضویت در تیم ملی دانشجویان باشند.

وی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی تیراندازی قم به این دوره از رقابت‌ها خاطر نشان کرد: پس از بررسی شرایط برترین تیراندازان قم، در نهایت قرار شد شش تیرانداز قمی به پیکارهای انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان کشورمان اعزام شده و با حریفان رقابت ‌کنند.

متقیان‌نژاد افزود: این پیکارها به منظور انتخاب ترکیب تیم اعزامی دانشجویان کشورمان به رقابت‌های جهانی تیراندازی دانشجویان در شهر کازان روسیه، روز جمعه این هفته در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم به ترکیب تیم دانشجویان قم اشاره کرد و بیان داشت: در این تیم ‌هادی غرباقی، علی‌اصغر کلهر، محمد ستاری، محمدعلی شکراللهی، محمود جعفرغفار و امیرحسین متوسل با حریفان مسابقه می‌دهند.

متقیان‌نژاد با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیراندازان قمی در این رقابت‌ها عنوان داشت: بلافاصله بعد از این رقابت‌ها نخستین مرحله اردوی تیم ملی تیراندازی دانشجویان برای شرکت در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان برپا می‌شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اظهار داشت: این در حالی است که در این انتخابی، دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌های سراسر کشور در دو رشته تفنگ بادی، تپانچه بادی و تراپ در سالن تیراندازی فدراسیون تیراندازی در دو بخش مردان و بانوان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی در ادامه به رکوردهای در نظر گرفته شده برای مدعیان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها اشاره کرد و ادامه داد: بر این اساس رکورد ورودی برای دانشجویان شرکت‌کننده در بخش بانوان در تفنگ بادی 365 امتیاز، تپانچه بادی 340 امتیاز و تراپ 61 امتیاز خواهد بود.

متقیان‌نژاد بیان داشت: همچنین در بخش مردان در تفنگ بادی 540 امتیاز، تپانچه بادی 530 امتیاز و تراپ 114 امتیاز اعلام شده و برابر قوانین و مقررات فدراسیون جهانی ورزش دانشجویان (Fisu) دانشجویان متولد یازدهم دی ‌ماه سال 1362 به بعد مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول