اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و نخبگان

اختتامیه جشنواره جوانان الگوی ری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه جشنواره جوانان الگوی ری با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و نخبگان شهرستان ری برگزار شد.

اختتامیه جشنواره جوانان الگوی ری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه یک‌شنبه مراسم اختتامیه جشنواره جوانان الگوی ری با هدف ترویج فرهنگ خودباوری در حوزه اخلاق و با حضور خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان و نخبگان شهرستان ری برگزار شد.

جشنواره "جوانان الگوی ری" با هدف ترغیب، ایجاد زمینه و عزم لازم برای پیشرفت بیشتر در افراد نمونه، الگوسازی صحیح برای سایر جوانان منطقه 20 و ارزش‌گذاری و برجسته کردن خصائص و ارزش‌های والای اخلاقی برگزار شد.

این مراسم به همت فرهنگسرای ولاء و با مشارکت شهرداری منطقه 20، امور مساجد شهرستان ری، اداره تبلیغات اسلامی شهرری، اداره بهزیستی شهرستان ری و اتحادیه اصناف شهرری در سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان برگزار شد.

همایش جوانان الگوی ری با محوریت شناسایی و تجلیل از جوانان نمونه منطقه 20 برگزار شد و شاخص اصلی در انتخاب جوانان نمونه، پایبندی عملی به اخلاق اسلامی همراه با تلاش در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... است که این انتخاب از طریق شبکه منسجم نخبگان و فعالان فرهنگی ری شامل افراد برجسته و شاخص، ائمه جماعات و روحانیون مساجد، شورایاری‌های محلات، مدیران و مربیان فرهنگی، مدیران هیئت‌ها صورت گرفت.

این گزارش حاکی است، پس از بررسی امتیازات داوران در دو مرحله ارزیابی و داوری 23 جوان شهرستان ری به‌عنوان جوانان الگوی ری معرفی شدند و همچنین از خانواده سه شهید جوان شهرستان ری که به تازگی به فیض شهادت نائل آمدند، شهید بزرگوار مهدی بیات یکی از ماموران حفاظت سپاه بودند که به داخل شبکه تروریستی پژاک وارد شده بودند و بعد از مدتی این عملیات لو رفته و ایشان را شهید کردند،‌ شهید رضا قشقایی همراه و همکار شهید مصطفی احمدی‌‌روشن که در حادثه تروریستی علیه دانشمندان هسته‌ای به ‌فیض شهادت نائل آمد و شهید حسین غلام کبیری نخستین شهید فتنه و بسیجی جوانی که در تاریخ 25 خرداد سال 88 در جریان آشوب‌های خیابانی از سوی خودروی فتنه‌گران مورد حمله قرار گرفت و یک روز بعد در یکی از بیمارستان‌های تهران به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید، تجلیل به‌عمل آمد.

سرپرست فارس جوان الگوی ری شد

پس از داوری‌های صورت گرفته، مصطفی هدایی سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران نیز از جوانان الگوی ری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

حفظ کل قرآن کریم، نویسندگی کتاب ستاره درخشان فومن (زندگی‌نامه آیت‌الله بهجت رحمة‌الله)، نویسندگی دو جلد کتاب با عنوان خوشه‌چینان خرمن اهل بیت علیهم‌السلام (در احوالات 10 تن از علما و عرفای طراز اول شیعه)، پرورش‌دهنده حافظان قرآن کریم، عضو هیئت رئیسه ستاد شهر نمونه قرآنی، بسیجی نمونه تهران بزرگ در سال پیامبر اعظم (ص) و ... از جمله امتیازات مصطفی هدایی است که مورد توجه هیئت داوران جشنواره جوانان الگوی ری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محمد تقدیری معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت‌الاسلام اصغری رئیس مرکز امور مساجد شهرستان ری و ... از داوران این جشنواره هستند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول