اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در هیئت فوتبال البرز

اعضای کادر فنی سایپا قرارداد بستند

خبرگزاری فارس: 4 نفر از اعضای کادر فنی تیم فوتبال سایپای البرز با حضور در هیئت فوتبال این استان، قرارداد رسمی خود را با این تیم منعقد کردند.

اعضای کادر فنی سایپا قرارداد بستند

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از کرج، عصر امروز و در حالی که تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشورمان چند روزی باقی مانده است، کادر فنی نارنجی‌پوشان کرجی برای عقد قرارداد رسمی خود با سایپا به هیئت فوتبال استان البرز مراجعه کردند.

در این جلسه که نماینده رسمی باشگاه سایپا نیز حضور داشت، سید امیر افتخاری، جلال بشرزاد، مسعود مؤمنی و دکتر علی  مرتضوی حضور داشتند.

این افراد با عقد قراردادی یک ساله به ترتیب در فصل آینده سمت‌های مربی، مربی دروازه‌بان‌ها، بدنساز و پزشک تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان را بر عهده دارند.

قرارداد مدیر تیم فوتبال بزرگسالان سایپا ثبت شد

از سوی دیگر به همراه این چهار نفر مرتضی قنبرپور که چند روز قبل طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز به عنوان مدیر تیم‌ فوتبال بزرگسالان این باشگاه منصوب شد نیز حضور داشت.

بر اساس این گزارش قنبرپور نیز طی قراردادی به صورت رسمی و به مدت یک سال مدیریت تیم فوتبال بزرگسالان سایپای البرز را بر عهده گرفت.

قرارداد تقوی هنوز ثبت نشده است

لازم به توضیح است، تا لحظه انتشار این خبر مجتبی تقوی سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی قرارداد خود را با این باشگاه به صورت رسمی تمدید نکرده است.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول