اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردونشینان لیگ برتری روانه نیر و سرعین شدند

صبا باتری قم در نیر اردو زد

خبرگزاری فارس: با آغاز فصل تابستان و تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران با هدف کسب آمادگی تیم‌های حاضر در لیگ اردوی این تیم‌ها در شهر سرعین و نیر آغاز شد که پیش آهنگ آن تیم صبا باتری قم است.

صبا باتری قم در نیر اردو زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم صبا باتری قم که عصر امروز وارد اردبیل شد به همراه 25 بازیکن و اعضای کادر فنی با استقرار در سرعین تمریناتشان را از عصر امروز در شهر نیر آغاز می‌کنند.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: این تیم به مدت یک هفته در نیر اردو زده و هر روز در دو نوبت تمرین خود را در استادیوم تختی نیر انجام می‌دهد.

یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: هرچند در جذب بازیکنان هنوز در حد ایده‌آل کار نکردیم اما در تلاش هستیم با جذب چند بازیکن لیگ برتری و دسته یک، تیم قوی و پرآتیه‌ای را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم.

به دنبال برگزاری اردوی تیم فوتبال صبای قم به تدریج تیم‌های دیگر لیگ برتری و دسته یک با حضور در سرعین و نیر اردوی تابستانی خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش فارس، به گفته سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نیر سه تیم لیگ برتری قرار است در این شهرستان اردو بزنند که علاوه بر تیم صبای قم و نفت تهران و پیکان نیز از جمله این تیم‌ها است.

حسن ممی‌زاده اضافه کرد: تیم پیکان و نفت تهران به ترتیب از 26 خردادماه و اول تیرماه اردوی یک هفته‌ای خود را در این شهر برپا می‌کنند.

وی دلیل انتخاب نیر را به عنوان اردوی آماده‌سازی آب و هوای مناسب، زمین چمن مطلوب و ارتقای این شهر اعلام کرد و گفت: در این مدت تمام امکانات از جمله استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی و چمن طبیعی در اختیار این تیم‌ها قرار می‌گیرد.

ممی‌زاده افزود: سال گذشته نیز تیم‌های سایپای کرج، ملوان، گسترش فولاد، صبای قم، فجر سپاسی، مس زنجان، ماشین‌سازی تبریز، گلگهر سیرجان، آلومینیوم‌سازی هرمزگان، نساجی مازندران و نفت تهران در اردوی نیر شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول