اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز اعلام شد؛

اتمام عملیات برگشت حجاج آذربایجان غربی به ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از پایان انتقال و عملیات برگشت آخرین گروه حجاج امسال حج تمتع آذربایجان غربی به فرودگاه ارومیه خبر داد.

اتمام عملیات برگشت حجاج آذربایجان غربی به ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی، کمال پرهیزگار اظهار داشت: آخرین گروه حجاج آذربایجان غربی ساعت 16 دیروز به فرودگاه بین‌المللی ارومیه وارد شدند.
این مسئول تصریح کرد: از آغاز عملیات برگشت، دو هزار و 781 نفر از حجاج این استان با هفت پرواز بوئینگ 747 هواپیمایی ماهان از طریق فرودگاه جده به فرودگاه ارومیه وارد شدند.
وی تاخیر در پروازها را از مشکلات برگشت حجاج آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: میانگین زمانی این تاخیرها حدود 10 ساعت است که برابر اعلام نماینده هواپیمایی ماهان ترافیک سنگین فرودگاه جده به این امر منجر شد.
این مسئول ادامه داد: حدود 105 تن بار حجاج نیز به فرودگاه ارومیه منتقل شده و باقیمانده بارهای حجاج توسط شرکت هواپیمایی ماهان منتقل خواهد شد که زمان آن توسط سازمان حج و زیارت استان به مدیران کاروان ها اعلام می شود.
پرهیزکار در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان و همه افرادی که در امر برگشت حجاج با فرودگاه ارومیه همکاری داشتند قدردانی کرد و گفت: برنامه ریزی برای اعزام و بازگشت حجاج یک مسئولیت بر عهده همه متولیان است به طوری که امسال نیز مانند سال های قبل برای عملی شدن این موضوع همکاری خوبی به منصه ظهور رساندند. 
زائران آذربایجان غربی در بیستم مهر ماه به عربستان سعودی اعزام شدند و از بیستم آبان ماه بازگشت حجاج به فرودگاه ارومیه آغاز شد که تا عصر روز سه شنبه به عبارتی تا دیروز ادامه داشت.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول