اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواپیمایی هما در اردبیل:

حجاج اردبیلی پس‌فردا برمی‌گردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواپیمایی هما در استان اردبیل گفت: حجاج این استان پس فردا با چهار پرواز مستقیم به زادگاه خود برمی‌گردند.

حجاج اردبیلی پس‌فردا برمی‌گردند
محمدرضا رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نخستین پرواز حجاج اردبیلی از مدینه ساعت 11:25 روز دوشنبه در فرودگاه اردبیل می‌نشیند که انتظار می‌رود این پرواز به موقع انجام شود.
وی بیان داشت: دومین کاروان حجاج اردبیلی نیز ساعت 12:50 روز دوشنبه در فرودگاه اردبیل بر زمین می‌نشیند که این پرواز نیز به صورت مستقیم از مدینه به اردبیل انجام می‌شود.
رنجبر خاطرنشان کرد: سومین پرواز حجاج اردبیلی روز دوشنبه هفتم آذر ماه به مقصد فرودگاه اردبیل از مدینه ساعت 21:15 شب انجام می‌شود.
این مسئول زمان ورود چهارمین گروه حجاج اردبیلی از مدینه به فرودگاه اردبیل را ساعت 22:40 اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم این پروازها به موقع و بدون کمترین آسیب و خطر همراه باشد و حجاج راضی به وطن خود بازگردند.
وی از بستگان حجاج خواست از حضور انبوه و خانوادگی در استقبال از حجاج پرهیز کنند و اجازه دهند تردد سهل و آسان در مسیر فرودگاه اردبیل به سمت این شهر انجام شود.
مدیرکل هواپیمایی هما در اردبیل در پایان سخنان خود از اطرافیان و بستگان حجاج خواست مراسم استقبال از حاجیان در شهر اردبیل و در نقطه خلوت انجام شود تا مشکلی به وجود نیاید.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول