اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ششم آذر ماه؛

حجاج اردبیلی از سرزمین وحی بر می‌گردند

خبرگزاری فارس: نخستین گروه حجاج اردبیلی ششم آذر ماه از سرزمین وحی به سمت موطن خود برمی‌گردند.

حجاج اردبیلی از سرزمین وحی بر می‌گردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگشت حجاج در اردبیل اظهار داشت: قرار است با همکاری شرکت هواپیمایی هما حجاج استان اردبیل با پرواز مستقیم از مدینه به سمت اردبیل پرواز کنند.
علی صفایی ادامه داد: در روزهای ششم و هفتم آذر ماه شاهد برگشت حجاج اردبیلی از زیارت خانه خدا و انجام فریضه حج واجب خواهیم بود که با چهار پرواز به استان اردبیل برمی‌گردند.
این مسئول بیان داشت: ما زمینه برگشت حجاج را به شکل مناسب برقرار می‌کنیم اما بستگان حجاج برای اطلاع دقیق از زمان برگشت و بدون تاخیر حجاج قبل از حضور در فرودگاه با دستگاه‌های ذی‌ربط ارتباط برقرار کرده و از ساعت دقیق آگاهی کسب کنند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با اشاره به مشکلات به وجود آمده در سال‌های گذشته به دلیل انبوه استقبال‌کنندگان از حجاج در محوطه فرودگاه اردبیل گفت: ‌ما انتظار داریم این استقبال‌ها از ورودی شهر انجام شود و اگر قرار است افرادی در فرودگاه برای استقبال از حجاج حاضر باشند به تعداد اندک و از بستگان اصلی حجاج باشد.
وی به محدود بودن فضای فرودگاه اردبیل اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه امکان حضور تمام بستگان حجاج در فرودگاه اردبیل وجود ندارد ما تلاش خواهیم کرد تا بخشی از استقبال‌کنندگان را پذیرش کنیم و بقیه می‌توانند از نقاط دیگر شهر حاجیان خود را همراهی کنند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با قدردانی از همکاری و هماهنگی خوب شرکت هواپیمایی هما در انجام پروازهای به موقع حجاج، ابراز داشت: همانگونه که در مرحله رفت حجاج، عملیات اعزام با کمترین تاخیر انجام شد انتظار می‌رود در برگشت حجاج نیز ما با کمترین مشکلات و تاخیرها در پرواز مواجه باشیم.
وی در ادامه ضرورت تکمیل شدن ترمینال حجاج را در فرودگاه اردبیل خاطرنشان کرد و گفت: سال‌هاست که این پروژه در حال انجام است و انتظار داریم با تامین و تزریق اعتبار مناسب در فرصت‌های آینده بتوانیم از این پروژه بهره‌برداری کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،صفایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: فرودگاه‌های استان اردبیل با داشتن تجهیزات و امکانات مدرن در تلاش هستند تا در کنار توسعه پروازها زمینه مناسبی را برای برقراری پروازهای به موقع و با کمترین تاخیر انجام دهد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول