اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ آینده‌سازان المپیک

ذوب آهن برابر تکواندوکاران قم متوقف شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان قم از عملکرد قابل قبول تکواندوکاران قمی و توقف ذوب آهن در رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک خبر داد.

ذوب آهن برابر تکواندوکاران قم متوقف شد

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور که از هفته گذشته آغاز شده است، با برگزاری رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک ادامه یافت و تیم قم در گام نخست عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: بعد از تیم‌های دختران نونهال و نوجوان که در لیگ‌های شکوفه‌ها و لیگ آینده‌سازان المپیک بخش بانوان شرکت کرده و نتایج خوبی کسب کردند، تیم پسران نوجوان هیئت تکواندو استان قم نیز در لیگ آینده‌سازان المپیک پسران نتایج خوبی کسب کرد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: سطح رقابت‌های قهرمانی تکواندو لیگ آینده‌سازان المپیک با توجه به اینکه تمام‌ تیم‌ها تمرینات خوبی را سپری کرده‌اند و با بهترین نفرات در مسابقات حضور یافته‌اند، نسبت به دوره گذشته بالاتر رفته است.

وی ابراز داشت: تیمی با انگیزه، آماده و پرقدرت نیز از تکواندوکاران آینده‌دار استان قم در قالب تیم رده سنی نوجوانان هیئت تکواندو امسال در مسابقات لیگ آینده‌سازان المپیک شرکت کرده است که قطعا در هفته‌های آتی و هر چه بیشتر از رقابت‌ها بگذرد، این تیم بهتر نتیجه می‌گیرد زیرا مربیان پر تلاش و دلسوزی برای آماده‌سازی آن کار و فعالیت کرده‌اند.

آقایی در ادامه به رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک اشاره کرد و بیان داشت: این شانزدهمین دوره مسابقات تکواندو لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه‌های کشور است که با عنوان لیگ آینده‌سازان المپیک و شرکت تیم‌های مدعی آغاز شد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته‌های اول و دوم با نظم و کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و نتایج مسابقات به شکلی رقم خورد که می‌توانیم با امیدواری بیشتر شاهد موفقیت تیم نوجوانان قم در هفته‌های آتی باشیم.

وی با اشاره به حریفان تیم نوجوانان هیئت تکواندو استان قم در هفته‌های اول و دوم لیگ آینده‌سازان المپیک باشگاه‌های کشور یادآور شد: تکواندوکاران نوجوان قم در گام نخست در دو مسابقه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز به مصاف تیم‌های باشگاه‌ یاری تهران و ذوب آهن اصفهان رفتند.

آقایی تصریح کرد:‌ هر دو حریف تیم نوجوانان هیئت تکواندو استان قم در گام نخست از فصل جدید لیگ دسته اول تکواندو باشگاه‌های کشور لیگ آینده‌سازان المپیک حریفان سرسختی بودند که کسب تساوی در دیدار با ذوب آهن نشان از توانمندی تکواندوکاران قمی بود.

وی عنوان داشت: تیم هیئت تکواندو قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم آینده‌سازان المپیک ذوب آهن اصفهان رفت و توانست حریف خود را در پایان رقابت در 10 وزن با تساوی پنج بر پنج متوقف کند، ولی در دومین مسابقه خود با نتیجه نزدیک شش بر چهار مغلوب تیم یاری تهران شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول