اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

جمع‌آوری صدقات دشتستان با 20 هزار صندوق

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: صدقات مردم در دشتستان توسط 20 هزار صندوق جمع‌آوری می‌شود.

جمع‌آوری صدقات دشتستان با 20 هزار صندوق

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید‌ اکبر عدنانی در نشست مدیران دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت‌های ارزشمند و عام‌المنفعه است و تمام مردم باید این نهاد را در انجام هر چه بهتر ماموریت‌ها یاری رسانند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی می‌تواند بخشی از نیازهای کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور حمایت مطلوب‌تر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را مرتفع کند.

عدنانی ادامه داد: صدقات پرداختی توسط مردم مؤمن و متدین شهرستان دشتستان از منابع مهم تامین نیازهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و همواره کمیته امداد امام خمینی (ره) را در پرداخت کمک‌های نقدی و... به مددجویان یاری رسانده است.

وی در همین راستا بیان داشت: فعالیت مردم شهرستان دشتستان در زمینه پرداخت صدقات مطلوب است و در این زمینه شاهد رشد 40 درصدی میزان جمع‌آوری صدقات در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

این مسئول در ارتباط با عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در زمینه صدقات افزود: در شهرستان دشتستان بالغ بر 20 هزار صندوق جمع‌آوری صدقات در قالب‌های بزرگ، کوچک و متوسط وجود دارد و در ادوار زمانی مختلف کمک‌های پرداختی مردم از طریق این صندوق‌ها جمع‌آوری می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان اذعان داشت: مبالغ جمع‌آوری شده از محل صدقات و کمک‌های مردمی در زمینه‌هایی چون فرهنگی، درمانی، جهیزیه، مسکن، کمک به خانواده‌های ایتام، اقشار آسیب‌پذیر، تسهیلات و اشتغالزایی مصرف شده است.

عدنانی متذکر شد: در سال گذشته بالغ بر 22 هزار نفر از مددجویان شهرستان دشتستان از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) از محل مبالغ جمع‌آوری صدقات بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول