اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی برای توسعه دشتستان

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی به منظور توسعه و بالندگی شهرستان دشتستان استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی برای توسعه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: اعتقاد به وحدت و اتحاد از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خود را ملزم به آن بدانند و در این راستا تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات 12 اسفند ماه از بسیاری از جهات انتخاباتی خوب بود و حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث شد که این انتخابات مشتی محکم بر دهان معاندان و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام اسلامی باشد.

موسوی‌نژاد تدابیر رهبر معظم انقلاب را در کنترل فضای انتخاباتی بسیار مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: دشمنان در این انتخابات خیزش‌های بلندی برای مقابله با نظام اسلامی داشتند و اگر تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و نقش موثر و حضور گسترده دستگاه‌های نظارتی نبود با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شدیم.

وی در ارتباط با اهمیت اتحاد و همدلی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظام اسلامی اضافه کرد: با گذشت سه دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم دیگر اختلاف مسئولان و مدیران را نمی‌پذیرند و انتظار دارند مدیران تمام توان خود را برای خدمت به ایشان به کار گیرند.

این مسئول یادآور شد: باید در کنار هم و با همدلی و اتحاد برای پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و در سایه و پرنور ولایتمداری به منظور توسعه و آبادانی ایران اسلامی و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم که ولی‌نعمتان مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گام برداریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همدلی و اتحاد می‌توانیم سخت‌ترین مشکلات و مسائل را رفع کنیم و این مهم در طور عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها تجربه شده و در سخت‌ترین شرایط مسئولان با اتحاد و وحدت مشکلات را حل کرده و کشور را از گردنه‌های سخت گذر داده‌اند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: جناح‌گیری‌های انتخاباتی و سلایق عامل تعامل و همراهی با مسئولان نیست و موضع‌گیری این‌چنینی بر خلاف ولایتمداری و ارزش‌های ناب اصولگرایی است و متاسفانه اشتباه محضی است که از قدیم‌الایام وجود داشته است.

وی با تاکید بر آنکه باید تمام لحظات مسئولیت را برای خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم صرف کنیم، گفت: هرگز برنمی‌تابم که هیچ مدیر و مسئولی در عمل به وظایف خود کم‌کاری کند و آنگونه که شایسته است به مردم خدمت‌رسانی نکند و در مقابل چنین مسائلی واکنش نشان خواهیم داد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی به منظور توسعه و بالندگی شهرستان دشتستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان پتانسیل‌های بالایی را در خود جای داده است، ابراز داشت: این شهرستان ظرفیت‌ها، توانایی و پتانسیل بالایی دارد که تا کنون به آن دست نیافته است.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در مسیر خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ و دقیقه‌ای را هدر نداده‌ام و حتی در مواقعی که با چالش اعتبارنامه مواجه بوده‌ام برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان کوشیده‌ام.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در مدت کوتاهی که از نمایندگی بنده گذشته با ریاست محترم جمهور، معاون ایشان و برخی از وزرا دیدار داشته و برای رفع مشکلات و مسائل شهرستان دشتستان رایزنی‌هایی انجام داده‌ام.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول