اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

سونامی، قیمت‌های لیگ برتر لیگ دسته یک را درنوردید

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با انتقاد شدید از قیمت‌های کاذب بازیکنان فوتبال در کشور گفت: سونامی قیمت‌های لیگ برتر به لیگ دسته اول فوتبال هم سرایت کرده است.

سونامی، قیمت‌های لیگ برتر لیگ دسته یک را درنوردید

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: منتظر فروکش کردن تب نقل و انتقالات در لیگ برتر هستیم تا بتوانیم از باقی مانده بازیکنان برای یارگیری فصل آینده خود استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که اکنون بازیکنان لیگ دسته اول فوتبال مانند لیگ برتری‌ها هوایی شده‌اند، تصریح کرد: به هر کدام از بازیکنان لیگ دسته اول مراجعه می‌کنیم حرف از 200 و 250 میلیون تومان می‌زنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به وضعیت تیم خود از نظر یارگیری در فصل جدید اشاره کرد و افزود: فعلا که با این قیمت‌ها باید صبر کرد و منتظر ماند تا یارگیری لیگ برتر تمام شود و آن‌گاه بازیکنان باقی‌مانده را با قیمت مناسب‌تری خریداری کرد.

وی به استفاده تیم‌های لیگ برتری از بازیکنان لیگ یکی اشاره کرد و گفت: تیم‌های صبا باتری و پیکان هر کدام 20 بازیکن از لیگ دسته یک فوتبال کشور بازیکن گرفته‌اند.

غدیری به ارزان بودن این بازیکنان و البته سطح فنی بالای برخی از آن‌ها اشاره کرد و افزود: به همین خاطر چون دیدیم برخی از این بازیکنان به دلیل پیشنهادات اغوا کننده لیگ برتری‌ها برای ما کلاس می‌گذارند و قیمت‌های نجومی طلب می‌کنند قید آن‌ها را زده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: با توجه به داشته‌های تیم شهرداری از نظر مالی، توان پرداخت چنین مبالغ نجومی را نداریم ولی تا اواخر همین هفته بازیکنان مورد نیاز خود را جذب خواهیم کرد.

غدیری به تمرینات این تیم اشاره کرد و گفت: تعداد پنج بازیکن بومی سال گذشته، بازیکنان امید و زیر 23 سال بومی و دو بازیکن غیربومی سال گذشته را داریم و بقیه به دنبال پیدا کردن جایگاهی در لیگ برتر اطراف این تیم‌ها چرخ می‌زنند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور به وضعیت سایر تیم‌های دسته یکی کشور اشاره کرد و گفت: شهرداری تبریز و تعدادی از تیم‌های دیگر به هر بازیکن 230 میلیون تومان پول می‌دهند که بسیاری از بازیکنان ما به همین دلیل قیمت‌های خود را بالا برده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که 54 بازیکن زیر نظر داریم، افزود: بودجه برای پرداخت 100 میلیون تومان به بازیکن نداریم که یکی از همین بازیکنان حسین حجازی‌پور است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول