اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان

تیراندازان قم در تفنگ و تپانچه بادی رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از حضور برترین تیراندازان قم در دو رده سنی پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

تیراندازان قم در تفنگ و تپانچه بادی رقابت می‌کنند

حسن مهره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیراندازان بسیار خوب و مستعدی در قم فعالیت می‌کنند، امسال قصد داریم در تمام رقابت‌های مهم این رشته طبق تقویم فدراسیون حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: هم در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف و هم در پیکارهای تیراندازی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان با تیم‌های قوی و منسجم شرکت می‌کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم ابراز داشت: زمان و میزبان برگزاری پیکارهای تیراندازی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور مشخص شده است و تیراندازان قمی برای این رقابت‌ها در تمرینات آماده‌سازی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: از سوی فدراسیون تیراندازی کشورمان، هیئت تیراندازی استان قزوین در دهه سوم تیر ماه از تیراندازان برتر استان‌های مختلف کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در قالب پیکارهای قهرمانی کشور خواهد بود.

مهره‌ساز اظهار کرد: بر این اساس رقابت‌های قهرمانی تیراندازی کشور روزهای 26 تا 29 تیرماه در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در قزوین برگزار می‌شود و تیمی متشکل از تیراندازان بومی با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های نوجوانان و جوانان این هیئت برای حضور در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور تصریح کرد: تمام بسترها برای حضور موفق این دو تیم در رقابت‌های کشوری تیراندازی در قزوین اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: مدعیان کسب عنوان قهرمانی در هر دو رده سنی، در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مهره‌ساز در ادامه از حضور تیراندازان قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان کشورمان خبر داد و ابراز کرد: برای این منظور شش تیرانداز مطرح قمی عازم تهران شده‌اند تا در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با حریفان خود به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه رقابت‌های جهانی در شهریور ماه سال جاری در روسیه برگزار می‌شود عنوان داشت: قرار است ترکیب تیم ملی تیراندازی دانشجویان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان در پایان رقابت‌های انتخابی که امروز برگزار می‌شود، شناسایی شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول