اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

فوتبال تبدیل به حیثیت مردم شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش وجوانان استان خراسان رضوی گفت: فوتبال تبدیل به حیثیت مردم شده است.

فوتبال تبدیل به حیثیت مردم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر هاشمی جواهری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید هیئت فوتبال استان خراسان رضوی اظهار کرد: فوتبال ما با روزهای طلایی فاصله دارد اما نمی‎خواهیم به دنبال مقصر بگردیم و فقط با آسیب‌شناسی باید راه آینده را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: شخصا شاهد تلاش‎های سید هاشم حسینی، رئیس سابق هیئت فوتبال استان بودم و انتقال تیم فوتسال علم و ادب به مجموعه فرش آرا که یکی از کم حاشیه‌ترین انتقال‎ها بود حاصل عملکرد حسینی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با اشاره به مشکلات فوتبال استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فوتبال به یک مطالبه عمومی مردم تبدیل شده است و حتی غیر ورزشی‎‏ها نیز از ما مطالبه دارند.

وی افزود: در ابتدای حضورم کارگروهی برای فوتبال تشکیل دادم که محصولش انتخاب چمنیان برای ریاست هیئت فوتبال بود، در پایان دوران ریاست حسینی بر هیئت فوتبال احساس کردم که باید روحی تازه در کالبد هیئت فوتبال دمیده شود و این اتفاق به خوبی افتاد.

وی ادامه: چمنیان پیشنهادهای مربیگری قابل توجهی داشت اما برای پیشرفت و خدمت فوتبال استان از قراردادهای بسیار خوبی گذشت و خوشحال هستم که در مجمع هیئت فوتبال برنامه چمنیان رای آورد.

هاشمی جواهری درباره حواشی مجمع هیئت فوتبال گفت: بارها گفته‏ام که اگر از من مطالبه وجود نداشته باشد هر کس را دوست دارید برای ریاست هر هیئتی انتخاب کنید اما اگر از من مطالبه وجود دارد که فوتبال را سر و سامان دهم، طبیعی است که باید تلاش کنم کسی که می‌تواند مسیر پیشرفت را هموار کند انتخاب شود و بدون هیچ کار غیراخلاقی و غیرقانونی برای ریاست چمنیان تلاش کردم و او هم رای آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی تصریح کرد: در فوتبال سالم ماندن بسیار سخت است اما ما سالم‌ترین افراد فوتبال کشور را در کار گروه فوتبال استان داریم و با تلاش آنها چمنیان رای آورد و همدلی مورد نظر ایجاد شد و حالا به یک حمایت بیشتری برای موفقیت نیاز داریم، فوتبال باید شست‌وشو داده و پاک شود.

وی افزود: ویترین ورزش ما فوتبال است و ویترین فوتبال هم تیم‎های بزرگ استان هستند اما در فضای فعلی افراد نمی‎توانند در فوتبال موفق باشند، در گذشته با ابومسلم مانند یک کالا رفتار شده بود و طوری این تیم را معامله کرده بودند که انگار یک کالا است.

هاشمی جواهری خاطرنشان کرد: برای دو تیم استان کارهای خوبی شده است و فردی که بر مسایل حقوقی مسلط است وضعیت مالکیت و دیون این دو تیم را مشخص کرده است ولی هنوز آینده آنها روشن نیست و ما به دنبال این هستیم که این دو تیم را به یک مجموعه قدرتمند متصل کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مدیران فعلی ابومسلم اعلام آمادگی کرده‎اند که حاضرند از حقوق خود بگذرند و تیم را به مجموعه‎ای که توانایی اداره آنرا دارد واگذار کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول