اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه المپیک 2012 لندن

بانوی قمی مسافر چک شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از اعزام نایب رئیس این هیئت همراه با تیم کشورمان به مسابقات تورنمنت رنکینگ جهانی در کشور چک خبر داد.

بانوی قمی مسافر چک شد

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فاطمه متقی‌کاشانی در حال حاضر علاوه بر مسئولیت نائب رئیسی هیئت تیراندازی استان قم، یکی از برجسته‌ترین مربیان و داوران و همچنین از کمانداران شاخص قم و کشور است.

وی ادامه داد: این بانوی توانمندی تیراندازی با کمان استان قم بعد از درخشش در رقابت‌های مختلف این رشته ورزشی، اکنون یکی از مربیان حاضر در کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان اعزامی به پارالمپیک لندن است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم افزود: تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان خود را برای حضور در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن که کمتر از یک ماه دیگر به میزبانی انگلیس برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: فاطمه متقی‌کاشانی در ترکیب کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان، هدایت بانوان کماندار ملی‌پوش را بر عهده دارد و تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی نفرات اعزام به پارالمپیک لندن انجام می‌دهد.

ملامحمدی در ادامه از اعزام متقی ‌کاشانی به رقابت‌های تورنمنت رنکینگ جهانی در کشور چک خبر داد و بیان داشت: برای حضور در تورنمنت رنکینگ جهانی چک شش کماندار به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولین دعوت شده‌اند و متقی‌کاشانی یکی از مربیان این تیم محسوب می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم یادآور شد: تمرینات تیم ملی برای حضور رقابت‌های تورنمنت تیراندازی با کمان رنکینگ جهانی در کشور جمهوری چک از روز شنبه دهم تیرماه به مدت دو هفته در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تهران برگزار می‌شود.

ملامحمدی اظهار داشت: در این تیم حجت‌الله واعظی از تهران به عنوان سرمربی، فاطمه متقی‌کاشانی از قم به عنوان مربی و محبوبه محمدزاده از تهران به عنوان سرپرست بانوان، تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان را در رقابت‌های پارالمپیک لندن همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول