اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان:

جانبازان الگوهای جاودانه اقتدار ایران اسلامی در جهان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان گفت: جانبازان با تبعیت آگاهانه از فرامین ولایت به الگوهای جاودانه در صیانت، اقتدار و عظمت کشور ایران اسلامی در جهان مبدل شدند.

جانبازان الگوهای جاودانه اقتدار ایران اسلامی در جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عسگر مجیدی شب گذشته در دیدار با جانبازان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه جانبازان اسوه صبر و استقامت هستند، اظهار داشت: جانبازان انسان‌های بزرگی هستند که در مبارزه با استبداد و استثمار دشمنان انقلاب، مردانه مقاومت کردند و با تبعیت آگاهانه از فرامین ولایت به الگوهای جاودانه در صیانت، اقتدار و عظمت کشور ایران اسلامی در جهان مبدل شدند.

وی افزود: جانبازان و ایثارگران با تمام توان در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب جنگیدند لذا تمامی مدیران و مسئولان مکلف هستند رسیدگی به مشکلات آنها را اولویت کاری خود قرار دهند.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه عزت امروز ملت ایران مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، ابراز داشت: ما باید قدردان کسانی باشیم که در مسیر اعتلای کلمه الله و عزت و عظمت ایران اسلامی تلاش کردند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم آسایش و امنیت حاکم بر جامعه به خاطر همت این مردان بی‌ادعا است که در جبهه‌ها حاضر شدند و از آب و خاک و ناموس این کشور دفاع کردند.

مجیدی جانبازان را بهترین پل ارتباطی بین‌ نسلی خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه کودکان، نوجوانان و جوانان به عنوان نسل سوم انقلاب، هیچ یک از برهه‌های دفاع مقدس را به صورت ملموس ندیده و درک نکرده‌اند پس آشنایی آینده‌سازان ایران اسلامی با میراث و گنجینه‌های باارزش‌ و به جای مانده از شهدا، جانبازان و آزادگان یک ضرورت مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: همه باید همت کنیم تا فرهنگ صبر و ایثارگری به ‌عنوان یک ارزش دینی، متعالی و ملی به جوانان و نسل‌های بعدی کشور به خوبی انتقال داده شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان تویسرکان نیز در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: هزار و 27 جانباز زیر 25 درصد و 430 جانباز بالای 25 درصد زیر چتر حمایتی بنیاد شهید شهرستان هستند.

محمد داوری تکریم از جامعه ایثارگری را تکریم ارزش‌ها دانست و افزود: احترام به جامعه ایثارگری، جانبازان و تواضع و فروتنی در مقابل آنان، احترام به نظام و مملکت اسلامی و ارزش‌های معنوی انقلاب است.

در این مراسم به مناسبت روز جانباز مسئولان شهرستان تویسرکان در راستای تجلیل از ایثار جانبازان، با محمدجعفر جهانی جانباز 90 درصد و علی سوری جانباز 70 درصد دیدار داشتند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول