اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون

رئیس هیئت شنا کرمان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان کرمان و با حضور رئیس فدراسیون شنا رئیس این هیئت مشخص و معرفی شد.

رئیس هیئت شنا کرمان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان کرمان ظهر امروز با حضور نیک‌بین ‌سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

در این نشست دو کاندیدا به نام‌های آقایان صالحی و اسماعیلی‌خوش‌نژاد برای احراز این پست با یگدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت صالحی مدیر یکی از مجموعه های آبی و تفریحی شهر کرمان با کسب 18 رأی از مجموع آرای به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمان معرفی شد.

صالحی پس از پایان برگزاری انتخابات مجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شنا یکی از رشته‌های ورزشی است که دین مبین اسلام نیز برای ترویج و گسترش آن توصیه زیادی کرده است.

البته ما برای توسعه و ترویج این رشته ‌نیازمند اجرای برنامه‌های اصولی هستیم، ما باید در وهله اول زیر‌ساخت‌های این رشته را در استان توسعه دهیم و پس از آن از برنامه‌ریزی حرف بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: در گام بعدی توجه به هیئت‌های شهرستان‌ها و تربیت نیروهای متخصص و کاردان قابل توجه و ضروری است، امیدوارم با اتحاد و همدلی اعضا این خانواده بتوانیم حرکت خوبی در جهت موفقیت رشته شنا در استان انجام دهیم.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول